مردم نمایندگان خود را هوشیارانه انتخاب کنند

حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی از مردم خواست نمایندگان خود را هوشیارانه انتخاب کنند و برای انتخاب فرد اصلح تلاش کنند چرا که نتیجه این انتخاب چه خوب و چه بد نصیب خود مردم خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 21 December 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز با اشاره به اغتشاشات آبان ماه به بهانه اصلاح قیمت بنزین، گفت: مواجهه‌ی مقام معظم رهبری با این موضوع بسیار حکیمانه بود و نیرو‌های نظامی و انتظامی هم توانستند مشکلات بوجود آمده را با درایت و هوشیاری حل کنند.
حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی افزود: این اغتشاشات یک توطئه‌ی سراسری برای ضربه زدن به نظام بود که بوسیله‌ی آمریکایی‌ها و دشمنان ایران طراحی شده و عوامل برپایی این اغتشاشات هم افرادی بودند که از قبل آموزش دیده بودند و بهانه گرانی بنزین ، بهترین فرصت برای عملی کردن نقشه هایشان را یافته بودند .
وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی از مردم خواست نمایندگان خود را هوشیارانه انتخاب کنند و برای انتخاب فرد اصلح تلاش کنند چرا که نتیجه این انتخاب چه خوب و چه بد نصیب خود مردم خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی افزود: اگر چه شورای نگهبان با حساسیت وظیفه‌ی خود را در تایید یا رد صلاحیت‌ها انجام می‌دهد، اما در نهایت این مردم هستند که انتخاب می‌کنند و انتخاب خوب هم انتخابی است که اگاهانه با تحقیق و بررسی و به دور از هر گونه تعصب باشد.
امام جمعه موقت شیراز از نمایندگان آینده مجلس هم خواست با توجه به بودجه سال ۹۹ و تحریم‌های نفتی کشور این بودجه را در محل و مسیر خودش هزینه کنند و نگذارند همین بودجه کم باعث سختی و مشقت مردم شود.
وی، برگشت حقوق‌های نجومی و شناسایی فراریان مالیاتی را از راه‌های افزایش بودجه بیان کرد که می‌تواند در کم کردن فشار بر مردم تاثیر گذار باشد.
امام جمعه موقت شیراز ، یکی از راه‌های حل مشکلات جامعه را پیروی از دستورات رهبری و مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان دانست و افزود: ملتی که با ایثار و از خود گذشتگی در برابر دشمنان بار‌ها قدرت خود را به نمایش گذاشته مطمئنا با همین روش می‌تواند تحریم‌های ظالمانه دشمنان و بحران‌های اقتصادی را هم پشت سر بگذارد.
وی، در خطبه اول نماز، تخصص، تعهد، تجربه، حسن تدبیر، نظم و انضباط و حسن سابقه را به عنوان ویژگی‌های مدیران خوب بیان کرد و اظهارداشت: اگر این ویژگی‌های در وجود مدیران نهادینه شود مطمئنا بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار