سقوط سمند در حیاط مدرسه

خودرو سمندی که در مسیر روستای کنگ شهرستان بینالود خراسان رضوی در حرکت بود به علت بی احتیاطی در حیاط یك مدرسه سقوط و باعث مرگ راننده و مصدومیت شدید سه سرنشین آن شد.
کد خبر: ۷۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵ 19 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی110و گزارشی مبنی بر تصادف جرحی در روستای کنگ بلافاصله اکیپ گشت پاسگاه نغندر و عوامل پلیس راهور به محل اعزام شدند.

سرهنگ "عباس صارمی ساداتی" افزود: مأموران با حضور در صحنه با خودرو سمندی مواجه شدند که درون حیاط یک مدرسه سقوط کرده و سرنشینان آن به شدت مصدوم شده بودند.

بلافاصله با کمک نیروهای امدادی سرنشینان خودرو خارج و به بیمارستان منتقل شدند اما راننده خودرو در اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی علت سقوط این خودرو در حیاط مدرسه را پلکانی بودن ساختمان ها و فرم ساخت و ساز در روستای کنگ و همچنین پیچ و خم مسیرهای این روستا عنوان کرد.

وی تصریح کرد: با بررسی های کارشناسان پلیس مشخص شد خودرو سمند مشغول حرکت در محدوده روستای کنگ بوده که به علت بی احتیاطی و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به پایین که حیاط یک مدرسه بوده است سقوط می کند.

سرهنگ صارمی در پایان خاطر نشان کرد: رعایت سرعت مطمئنه، توجه به علایم هشدار دهنده و رعایت قوانین در رانندگی به خصوص در مسیرهای كوهستانی تا حد زیادی از بروز چنین حوادثی جلوگیری خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار