هشدار به مخلان نظم و امنیت در جامعه

فرمانده انتظامی فارس به مخلان نظم و امنیت در جامعه هشدار داد.
کد خبر: ۷۷۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 05 September 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: حضور در محله‌های مختلف شهر و رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه انتظامی را وظیفه خود می‌دانیم.

حبیبی با تأکید بر تعامل و همکاری مردم با مأموران نیروی انتظامی در تأمین امنیت، افزود: در این مسیر از همکاری نیرو‌های بسیج نیز در گسترش امنیت در محله‌ها استفاده می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان فارس به اثرات مخرب فضای مجازی در جامعه اشاره کرد و گفت: آموزش همگانی در مساجد و مدارس پیرامون آسیب‌های اجتماعی جامعه از جمله استفاده ناصحیح از فضای مجازی بسیار موثر است و باید در این خصوص فرهنگ سازی لازم صورت پذیرد.

سردار حبیبی با تأکید بر افزایش هزینه جرم در جامعه و لزوم وجود قوانین بازدارنده، افزود: هزینه جرایم در جامعه باید بالا برود تا مخلان نظم و امنیت و مجرمان به هیچ وجه به خود اجازه ندهند که باعث سلب آرامش و آسایش شهروندان شوند.

او با تأکید بر استمرار اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان و به ویژه کلانشهر شیراز، گفت: مخلان نظم و امنیت مردم بدانند که با برخورد قانونی و شدید مأموران نیروی انتظامی مواجه خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار