تبلیغات دینی در دهه ولایت مورد توجه قرار گیرد

آیت الله لطف الله دژکام در همایش طلایه داران تبلیغ بیان کرد: یکی از فرصت های که باید برای افزایش تبلیغات دینی مورد توجه قرار گیرد دهه ولایت است.
کد خبر: ۷۷۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ 21 August 2019

تابناک فارس به نقل از مهر: آیت الله لطف الله دژکام در همایش طلایه داران تبلیغ بیان کرد: یکی از فرصت های که باید برای افزایش تبلیغات دینی مورد توجه قرار گیرد دهه ولایت است.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: تبلیغ اسلامی تنها منحصر به سخنرانی نیست و شاهد هستیم که حضور روحانیت در جامعه و خدمت رسانی به مردم بار تبلیغاتی بسیار زیادی دارد .

آیت الله دژکام با اشاره به سیل فروردین ماه در شیراز اضافه کرد: حضور و ساماندهی طلاب در سیل شیراز و کمک رسانی به مردم باعث شد فضای همدلی بیشتری میان عامه مردم و جامعه روحانیت ایجاد شود.

وی تاکید کرد: تبلیغات اسلامی غیر لسانی باید بیشتر از قبل مورد توجه واقع شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس عنوان کرد: باید از ابزار اطلاع رسانی جدید در فضای مجازی به بهترین صورت استفاده شود و با آموزش سواد رسانه ای نسبت به تبلیغات اسلامی در فضای مجازی اقدام کرد.

او اضافه کرد: با آموزش سواد رسانه ای به طلاب و تولید محتوای مناسب شاهد جذب حداکثر مردم در فضای مجازی به اطلاعات مناسب دینی خواهیم بود.

آیت الله دژکام در خصوص راهنمایان تور نیز تاکید کرد: راهنمایان تور از جنس مبلغان دینی نیستند و باید این افراد نیز مورد آموزش قرار گیرند تا بتوانیم اطلاعات مناسب دینی را نیز در اختیار گردشگران خارجی قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار