بررسی وضعیت زیست محیطی استان مرکزی با حضور معصومه ابتکار

برنامه های سفر ریاست سازمان محیط زیست به استان مرکزی

تابناک: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته خانم ابتکار معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان محیط زیست کشور صبح روز دوشنبه به استان مرکزی سفر می نمایند.
کد خبر: ۷۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵ 15 August 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: مهمترین برنامه های ایشان نشست صمیمی با همکاران، جلسه با فعالان زیست محیطی از جمله سازمان های مردم نهاد، مسئولین HSE صنایع، اساتید دانشگاه، اعضای شوراهای اسلامی استان و اعضای نظام مهندسی محیط زیست استان خواهد بود.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی افزود: ایشان همچنین به منظور بررسی وضعیت زیست محیطی استان مرکزی در جلسه شورای اداری، جلسه کارگروه آلودگی هوا و ستاد مدیریت بحران استان نیز شرکت می کنند.

وی اظهار کرد: برنامه بازدید از یکی از مناطق طبیعی دست به گریبان با مخاطرات زیست محیطی پیش بینی شده و جلسه ای نیز با قضات محترم دادگستری، وکلا و مشاورین حقوقی استان تدارک دیده شده است.

ابراهیمی بیان کرد: معاون رییس جمهور همچنین در پایان سفر یک روزه اش نشست خبری با خبرنگاران نیز خواهد داشت و با حضور در شبکه استانی آفتاب مباحث شان را در خصوص مسائل زیست محیطی استان محضر مردم شریف استان مطرح خواهند کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار