صدور 43 هزار مجوز استخدام نیروی انسانی برای آموزش و پرورش

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: 43 هزار مجوز استخدام نیروی انسانی برای وزارت آموزش و پرورش صادر شد.
کد خبر: ۷۷۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 11 August 2019

به گزارش تابناک،معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه ۴۳ هزار مجوز استخدام نیروی انسانی برای وزارت آموزش و پرورش صادر شد گفت: ۲۵ هزار نفر آنها از طریق دانشگاه فرهنگیان و ۱۸ هزار نفر از این نیروها بر اساس ماده ۲۸ قانون استخدام کشور جذب می شوند.

به گفته جمشید انصاری افزون بر این، به آموزش و پرورش مجوز داده شده است که ۳۲ هزار نفر نیروی انسانی مورد نیاز را با برگزاری آزمون داوطلبان استخدام کند. 

انصاری با بیان اینکه وزارت آموزش و پروش تاکنون نتوانسته است موافقت سازمان برنامه و بودجه را برای استخدام این تعداد نیرو کسب کند، تصریح کرد: چنانچه سازمان برنامه و بودجه موافقت خود را اعلام کند این نیروها در سال تحصیلی ۴۰۰ - ۹۹ به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد و این نیروها در سال تحصیلی جدید (۹۹- ۹۸) به نیروهای وزارت آموزش و پروش اضافه خواهند شد. 

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: تاکنون ۲۶ درصد از تصدی پست های مدیریتی کشور به بانوان واگذار شد و امیدواریم تا پایان برنامه ششم توسعه این میزان به ۳۰ درصد افزایش یابد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار