فرار سینمایی

فرار ۴ زندانی از ندامتگاه کچویی فردیس!

۴ زندانی مرد که در یکی از بند‌های زندان شهید کچویی فردیس زندانی بودند، دیشب با حفر تونلی ۱۰ متری، فرار کردند.
کد خبر: ۷۶۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 31 July 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ یک منبع آگاه با اعلام این خبر گفت: زندانیان 4 مرد بودند که با حفر تونلی به طول 10متر از یکی از کارگاه های زندان ، خود را به حیاط بیرونی زندان رساندند و سپس از آنجا ، نقشه فرار را عملی کردند.

وی با بیان اینکه شب گذشته ماموران زندان متوجه حفر تونل در زندان شدند ، گفت: این زندانیان فراری که زمان باقیمانده حبس آنان بین 2 تا 6 سال گزارش شده است ، همگی در یک بند بودند و طبق اطلاعات به دست آمده از 2 ماه قبل  کندن تونل را آغاز کرده بودند.

هم اکنون یک گروه از بازرسی سازمان زندان های کشور در زندان شهید کچویی مستقر است و همچنین عملیات دستگیری آنها، آغاز شده است.

جهانشاهلو دادستان فردیس نیز با تایید خبر فرار این زندانیان گفت: عصر دیروز، چهار فرد زندانی که به دلیل جرائم مالی زندانی بودند ، به دلیل سهل انگاری نگهبانان از یک مجتمع کارگاهی بنیاد تعاونی زندانیان که در محوطه زندان شهید کچویی فردیس قرار دارد فرار کردند .

وی با تاکید بر اینکه فرار زندانیان از داخل زندان شهید کچویی صورت نگرفته است، افزود : مجتمع کارگاهی بنیاد تعاون زندانیان در محوطه زندان شهید کچویی قرار دارد و زندانیان با حفر تونل از فضای خارجی این مجتمع موفق به فرار شدند .

گفته میشود حدود ۳۰۰ زندانی در کارگاه های بنیاد تعاون زندانیان فردیس فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار