انهدام باند بزرگ تولید مشروبات الکلی تقلبی

مدیر ارتباطات روابط عمومی سپاه فجر فارس از انهدام باند بزرگ تولید مشروبات الکلی در این استان توسط سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس خبر داد.
کد خبر: ۷۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 14 August 2015

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس: جلال یاراحمدی اظهار داشت: سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس طی یک سری عملیات تحقیق و شناسایی بزرگ‌ترین باند تولید مشروبات الکلی را منهدم کرد.

وی افزود: این باند به تولید و توزیع انواع مشروبات الکلی در استان فارس و استان‌های هم‌جوار مبادرت می‌کرد که در عملیات سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس بیش از 200 هزار بطری مشروبات الکلی از این باند کشف و 11 نفر دستگیر شده‌اند.
مدیر ارتباطات روابط عمومی سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه مشروبات این باند با استفاده از الکل صنعتی، طعم‌دهنده‌های شیمیایی غیرمجاز و در شرایط غیربهداشتی به‌صورت زیرزمینی تولید می‌شده است، گفت: پس از انجام آزمایش‌های مختلف بر روی این مشروبات الکلی مشخص شد مصرف این مشروبات تأثیرات سو و مخرب بر روی کلیه، کبد و سایر اعضای بدن فرد مصرف‌کننده خواهد داشت.
وی همچنین از کشف دستگاه‌های صنعتی تولید مشروبات الکلی، یک کلت کمری و تعدادی سلاح‌های سرد از اعضای این باند خبر داد.
یاراحمدی افزود: نکته مهم در عملکرد این باند تولید مشروبات الکلی، مشابه‌سازی نمانام‌های خارجی مشروبات الکلی با استفاده از دستگاه‌های صنعتی است، که پس از تحقیقات و آزمایش‌های مختلف مشخص شد این باند در یک شرایط غیربهداشتی و با استفاده از مواد شیمیایی غیراستاندارد نظیر الکل صنعتی اقدام به تولید مشروبات الکلی و توزیع آن می‌‌کرد که آسیب‌های جسمی و روانی جبران‌ناپذیری بر بدن فرد مصرف‌کننده باقی می‌گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار