دستگیری سارقان تابلو و علائم جاده ای استان قزوین

معاون راهدای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از دستگیری سارقان تابلو و علائم جاده ای استان با همکاری عوامل انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۷۶۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 30 July 2019

دستگیری سارقان تابلو و علائم جاده ای استان قزوین

به گزارش تابناک قزوین ، جواد حق لطفی معاون راهدای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین  با اعلام این خبر گفت: سرقت تابلوها و علائم رانندگی جز معضلات جاده ای است که در این خصوص باید اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد.

وی بیان داشت: یکی از مواردی که جان رانندگان و مسافران را در معرض خطر قرار داده سرقت و تخریب علائم و تابلوهای هشدار دهنده رانندگی در سطح جاده ها می باشد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اشاره به اینکه راه سرمایه ملی است و درحفظ و نگهداری آن باید بکوشیم گفت: به منظور اطلاع رسانی لازم به رانندگان و همچنین جلوگیری از حوادث احتمالی در محورهای مواصلاتی استان برای نصب، جا نمایی و نگهداری این علائم هزینه های بسیار سنگینی پرداخت می شود.

وی افزود: تیم های گشت راهداری  این اداره کل با انجام بازدید ها و نظارت های مستمر در تمام محورهای استان به ویژه محورهای اصلی و شریانی و شناسایی مکان ها و مسیرهای نیازمند نصب تابلو نسبت به نصب تابلوهای مرتبط و مورد نیاز اقدام می کنند.

حق لطفی گفت: سارقان بیشتر در تاریکی شب اقدام به سرقت این تابلوها و علائم  می کنند که این اداره کل حتی الامکان با گشت های شبانه روزی سعی بر کاهش این گونه سرقت ها دارد.

وی در پایان گفت: از عموم مردم دعوت می گردد چنانچه مواردی در خصوص سرقت تابلو رویت نمودند با تلفن 110 نیروی انتظامی تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار