حجت الاسلام نجفی در نشست راهبردی سازمان تبلیغات که در سالن جلسات باشگاه میلاد برگزار شد, گفت: سعی داریم حلقه مفقودی در طراحی مسؤولیت ها را در بازدیدهای میدانی شناسایی کنیم و همچنین ارزیابی نگاه مؤثرین فرهنگی در این بازدیدها مدنظر است.
معاون راهبری و امور استان های سازمان تبلیغات بیان کرد: در حوزه فرهنگی 10 گروه از جمله فعالان فرهنگی, بانوان, هیأت ها و مداحان, مبلغین, اصحاب رسانه, ائمه جماعات, ائمه جمعه, اصحاب رسانه, کارشناسان میدانی, فعالان فرهنگی و روحانیون مستقر, باید فعال باشند.
این مقام مسؤول با بیان اینکه نخبگان فرهنگی می توانند کمک شایانی به سازمان تبلیغات داشته باشند, ادامه داد: باید تبلیغات به اندازه ای باشد تا بتوانیم ارتباطات را با نخبگان فرهنگی برقرار کنیم.
نجفی یکی از اهداف سازمان را مردمی سازی مدیریت ها برشمرد و افزود: جبهه سازی و شبکه سازی فعالان فرهنگی در استان های مختلف از دیگر اهداف سازمان است.
وی با تأکید بر اهمیت جبهه سازی و شبکه سازی فعالان فرهنگی در استان های مختلف, اضافه کرد: تشکیل جبهه فرهنگی نیز می تواند به فعالیت های سازمان تبلیغات کمک کند.
به گفته معاون راهبری و امور استان های سازمان تبلیغات این نشست می تواند به ایجاد بستر فعالیت برای مدیرکل سازمان بی انجامد.
نجفی در پایان گفت: در پی وضعیت سنجی استان ها جلسات تسهیل گری برای مدیرکل سازمان برگزار خواهد شد و پیشنهادات اصحاب رسانه به عنوان چراغ راه سازمان خواهد بود.