امام جمعه اراک:

حقوق بشر آمریکایی در یمن سوریه و فلسطین برای ملت جهان قابل مشاهده است

 نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حقوق بشر آمریکایی در یمن، سوریه، فلسطین و بحرین برای ملت جهان قابل مشاهده است.
کد خبر: ۷۵۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 28 June 2019

حقوق بشر آمریکایی در یمن سوریه و فلسطین برای ملت جهان قابل مشاهده است

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های عبادی سیاسی روز جمعه اراک افزود: ملت جهان حقوق بشر آمریکایی را در هدف قراردادن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی با ۳۰۰ مسافر در خلیج فارس و دادن جایزه به افسری که این جنایت را انجام داده مشاهده کرده و اکنون نیز در به خاک و خون کشیدن زنان و بچه‌های برخی کشور‌های منطقه قابل مشاهده است.

امام جمعه اراک با یادآوری تحریم رهبر انقلاب و وزیر خارجه کشور توسط آمریکا افزود: تحریم رهبر معظم انقلاب و وزیر امور خارجه توسط رئیس جمهور این کشور برای پیروزی در انتخابات انجام شده است.

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: تحریم وزیر امور خارجه و رهبر معظم انقلاب توسط آمریکا نتیجه سردرگمی رهبران این کشور است.

وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری با تمام وجود احساس کرده‌اند که یک راه جز مقاومت و پایداری در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان وجود نداشته و با الگو گیری از شهدای کربلا و ائمه اطهار در این برهه از زمان نیز پیروز می‌شوند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تبریک این هفته به مسئولان، قضات و کارکنان این دستگاه افزود: رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان قوه قضائیه برای این قوه کارگشا است.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: مسئولان قوه قضائیه باید از تلاش‌ها و زحمات ۴۰ سال گذشته و بهره گیری از ظرفیت‌های قضات، در گام دوم برای کشور افتخار آفرینی کنند.

وی ادامه داد: نظم و امنیت آرامش و آسایش را برای همگان به همراه داشته و مردم نیز ایران اسلامی نیز باید همکاری لازم را با نیروی انتظامی و قوه قضائیه در برقرار نظم و امنیت داشته باشند.

امام جمعه اراک گفت: ملت ایران اسلامی با ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نباید اجازه دهند عده‌ای تحت تأثیر سلطنت طلب‌ها و دشمنان قرار گیرند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: حجاب امروزه در جامعه اسلامی بحث شخصی نبوده بلکه صیانت از نظام اسلامی و آبروی اسلام است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب با انجام توطئه‌ها و دشمنی‌ها با تمام وجود تلاش می‌کنند حجاب و پرچم قداست خانواده و عزت جامعه را زیر سوال برده و مسئله حجاب را در کشور کمرنگ کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: برخورد‌ها نیز در این زمینه باید حکیمانه باشد تا به ابزار دست دشمنان اسلام و انقلاب تبدیل نشود.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه اراک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر افزود: ۷۳ نفر از شهدای هفتم تیر و آیت الله بهشتی از سرمایه‌ها و افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی ایران بودند که به دست منافقان به شهادت رسید.

وی ادامه داد: شهادت ۱۷ هزار نفر در طول انقلاب اسلامی به دست منافقین جنایت کوچکی نبوده و این جنایت‌ها تا همیشه بر پیشانی آمریکا و اسرائیل باقی خواهد ماند.

نماز عبادی سیاسی روز جمعه در ۳۳ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار