نصب مبلغ شهریه در تابلوی اعلانات آموزشگاه های آزاد هنری الزامی است

معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از آموزشگاه های هنری استان خواست میزان شهریه دریافتی را در تابلوهای اعلانات اطلاع رسانی و شفاف سازی کنند.
کد خبر: ۷۴۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 26 May 2019

سارا بهراد از ابلاغ شهریه های سال ١۳٩٨ به آموزشگاه های آزاد هنری استان خبر داد و افزود: طبق ابلاغ شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری و بر اساس مصوبه  شورای رسیدگی و نظارت استان  سقف تعیین شده برای شهریه به طور یکسان برای این آموزشگاه ها در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: سقف شهریه دریافتی تمام آموزشگاه ها مشخص و بیشتر از این سقف نمی توانند از هنرجویان شهریه دریافت کنند.

بهراد گفت:  البته آموزشگاه ها می توانند بنا به شرایط و تشخیص خودشان شهریه کمتری از هنرجویان دریافت کنند.

معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ادامه داد: آموزشگاه های هنری بایستی ابلاغیه شهریه ها را مهمور به مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دید عموم قرار دهند در غیر این صورت با آنها برخورد قانونی می شود.

وی تاکید کرد: رعایت سقف تعیین شده و نصب شهریه درتابلو اعلانات آموزشگاه الزامی و عدم الصاق آن پیگرد قانونی دارد، همچنین مفاد دستور العمل شهریه و مبلغ آن باید در برگه های ثبت نام درج یا پیوست شود.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: مسئولیت عدم رعایت موارد فوق و پاسخگویی به مراجع ذیصلاح به عهده مدیر مسئول آموزشگاه است.

بیش از ۲۰۰ آموزشگاه هنری در استان البرز مشغول به فعالیت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار