به‌روز‌رسانی بانک اطلاعات از ملزومات توسعه حوزه فرهنگ است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: دقت نظر و تلاش کارشناسان برای تشکیل و به‌روز‌رسانی بانک اطلاعات و حضور در برنامه‌های فرهنگی در سراسر استان از ملزومات توسعه حوزه فرهنگ است که آسیب‌ها و نیازهای موجود را عیان می‌کند.
کد خبر: ۷۴۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 15 May 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، صابر سهرابی در نشستی درخصوص حوزه فرهنگی این اداره کل، عنوان کرد: اعلام وصول آثار چاپی، رصد و رسیدگی به فعالیت‌های رسانه‌ای و مطبوعاتی، بررسی اسامی بیگانه، چاپ کتاب، پژوهش، نظارت بر کانون‌های تبلیغاتی و موسسات فرهنگی‌هنری تک و چند منظوره در سال 1398 باید با جدیت بیشتر و به صورت موثرتر صورت گیرد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت: صنف کانون های آگهی و تبلیغاتی درقالب تفاهم‌نامه‌ای زیرمجموعه‌های خود را رصد خواهند کرد.
وی همچنین اعلام کرد: این اداره کل به‌زودی هفته‌نامه‌ای خبری-تحلیلی به صورت الکترونیک منتشر خواهد کرد که حاوی تمامی گزارش‌های حوزه فرهنگ، ادب و هنر و مقالات صاحبان قلم در این نهاد فرهنگی است.
سهرابی ادامه داد: افزون بر این، کارکرد اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها نیز در پایان هر ماه به صورت ماهنامه منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار