قطز آماده همکاری های اقتصادی با فارس است

شیخ راشد الدوسوری، ارتباط مردم قطر و فارس را از گذشته مستحکم دانست و افزود: امنیت سرمایه گذاری به شکل مناسبی در استان فارس وجود دارد و موانع موجود قابل رفع است ,هم اینک نیز آماده گسترش همکاری های اقتصادی با استان فارس هستیم.
کد خبر: ۷۴۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 01 May 2019

تابناک فارس به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در مطلب چهارشنبه خود به نقل از عنایت الله رحیمی در دیدار رئیس دفتر امیر قطر در شیراز، مردم استان فارس و کشور قطر را دارای اشتراکات دینی و فرهنگی دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران به انسانیت توجه دارد و همواره به همسایگان خود وفادار بوده است.
او اظهار داشت: مردم استان فارس هم از دیرباز ارتباط فرهنگی عمیقی با کشورهای جنوبی خلیج فارس داشته اند.
رحیمی، فارس را شناسنامه ایران و نمونه کوچک ایران دانست و اضافه کرد: ارتباط هر کشوری با این استان به منزله ارتباط با کشور ایران خواهد بود.
استاندار فارس ادامه داد: ایران در تاریخ 200 سال گذشته خود هیچگاه به کشوری تجاوز نظامی و تعرض نکرده و تنها در اندیشه حفظ امنیت خود و همسایگان بوده است.
رحیمی گفت: در حوزه سرمایه گذاری نیز هم اینک فرصت های قابل توجهی در حوزه های صنعتی، کشاورزی، معدنی و گردشگری در فارس وجود دارد.
استاندار فارس افزود: جمهوری اسلامی ایران امنیت سرمایه گذاری را تامین می کند و هم اینک نیز شرایط مطلوبی برای سرمایه گذاری فراهم است.
وی گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد انجام سفرهای رسمی هیات های ایرانی و قطری در زمینه سرمایه گذاری های گسترده باشیم.

**مردم قطر حمایت های ایران در شرایط سخت را فراموش نمی کنند
رئیس دفتر امیر قطر نیز در این دیدار گفت: مردم و مسئولان کشور قطر حمایت جمهوری اسلامی ایران از این کشور در شرایط سخت را هرگز فراموش نخواهند کرد.
شیخ راشد الدوسوری، ارتباط مردم قطر و فارس را از گذشته مستحکم دانست و افزود: امنیت سرمایه گذاری به شکل مناسبی در استان فارس وجود دارد و موانع موجود قابل رفع است.
وی ادامه داد: هم اینک نیز آماده گسترش همکاری های اقتصادی با استان فارس هستیم.
قطر به مرکزیت دوحه از کشورهای جنوبی خلیج فارس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار