تشرف ۲۰۰ مددجوی یزدی به حرم مطهر حضرت معصومه(س)

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: با آغاز دور جدید اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی و آموزشی تعداد ۲۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و دختران تحت حمایت کمیته امداد استان به مدت چهار روز به اردوی زیارتی و آموزشی قم مشرف شدند.
کد خبر: ۷۳۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 29 April 2019

حجت‌الاسلام «علی‌محمد اسلامی منش» با بیان این که برگزاری اردوهای زیارتی و آموزشی از جمله فعالیت‌های فرهنگی این نهاد برای تقویت بنیه اعتقادی مددجویان تحت حمایت است، گفت: با آغاز دور جدید اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی و آموزشی تعداد ۲۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و دختران تحت حمایت کمیته امداد استان یزد به مدت چهار روز به اردوی زیارتی و آموزشی قم مشرف شدند.

وی با اشاره به این که اردوهای مددجویی این نهاد در قالب‌های زیارتی و آموزشی برگزار می‌شود، افزود: طی سال گذشته 4600 مددجوی تحت حمایت به اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس، قم و اردوهای آموزشی درون استانی اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یادآور شد: مادران و دختران تحت حمایت، زنان و مردان سرپرست خانوار، سالمندان، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی ازجمله مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های اردویی هستند.

وی افزود: طی این مدت ۴۴۲ مددجو به سفر زیارتی عتبات عالیات، 2175 مددجو به اردوی زیارتی مشهد مقدس و ۵۳۰ نفر به زیارت بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) مشرف شدند و 1453 مددجو نیز به اردوهای آموزشی درون استانی اعزام شدند.

اسلامی‌منش با بیان این که نیکوکاران یزدی می‌توانند با شرکت در طرح «شوق زیارت» در اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اردوهای زیارتی مشارکت کنند، افزود: ۴۰۳۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد نیز در سال 96 به اردوی زیارتی آموزشی عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم مشرف شدند که از این تعداد ۶۸۲ مددجو به عتبات عالیات، ۲۹۲۹ نفر به مشهد مقدس و ۴۲۵ مددجو اردوی قم اعزام شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار