در پی تردد بیش از حد ساکنین در حریم راه آهن

یک شنبه بازار در حریم راه آهن اراک خطر آفرین شد

تابناک : اداره كل راه آهن اراك با ارسال نامه اي به شهرداري كلان شهر اراك نسبت به تجمع فروشندگان در حريم راه آهن اعتراض كرد.
کد خبر: ۷۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰ 08 August 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی جلال الدين كوكنار مدير كل راه آهن اراك گفت:مدتي است برخي از فروشندگان با تجمع در منطقه چهار چشمه شهرك گردو و راه اندازي يكشنبه بازار در حريم راه آهن باعث افزايش خطر سانحه و برخورد قطار با عابرين پياده شده اند.

وی افزود: تجمع و تردد بيش از حد ساكنين اين منطقه به هنگام برپائي يكشنبه بازار در حريم راه آهن نگراني هاي زيادي را بابت برخورد ساكنين منطقه با قطار ايجاد كرده كه از مسئولين مربوطه درخواست كرده ايم هر چه زودتر نسبت به برچيدن بساط يكشنبه بازار در اين منطقه اقدام كنند تا خداي ناكرده حادثه تلخي بوجود نيايد.

یک شنبه بازار در حریم راه آهن اراک خطر آفرین شد

مدیر کل راه آهن اراک با بیان اینکه  متاسفانه عدم رعايت حريم راه آهن و عدم توجه به نكات ايمني در گذشته حوادث تلخي را ايجاد كرده تصریح کرد : مي بايست با فرهنگ سازي در اين خصوص از رخداد هاي تلخ برخورد عابرين با قطار پيشگيري كنيم.

كوكنار در پایان به اعتراض ساكنين شهرك گردو نسبت به صداي سوت قطار اشاره كرد و گفت:به علت تردد زياد عابرين اين منطقه از روي ريل و عبور مرور آنان در حريم راه آهن، لكوموتيورانان مجبور هستند براي اعلام خطر نسبت به زدن سوت قطار اقدام كنند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار