فردا آغاز گشایش نمایشگاه‌های صنایع دستی مازندران

۲۲ نمایشگاه صنایع دستی از فردا در مازندران گشایش می‌یابد.
کد خبر: ۷۲۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ 22 March 2019

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه شرایط جوی مازندران و وقوع سیل، سبب تاخیر در آغاز به کار نمایشگاه‌های صنایع دستی شد، افزود: ۲۲ نمایشگاه صنایع دستی در سه سطح ملی، منطقه‌ای و استانی در ۲۲ شهرستان از فردا گشایش می‌یابد.
ایزدی افزود: پنج نمایشگاه ملی در شهر‌های ساری، نور، چالوس، نوشهر و رامسر برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری سه نمایشگاه صنایع دستی منطقه‌ای و ۱۴ نمایشگاه صنایع دستی استانی، ادامه داد: با توجه به شرایط جوی مازندران و وقوع سیل، افتتاح این نمایشگاه‌ها سوم فرودین ماه افتتاح می‌شود.
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت:: تفاهم نامه‌ای با شهرداری ساری منعقد شدکه بر اساس آن از سوم فروردین ماه در بوستان ولایت ساری، نمایشگاه صنایع دستی به همراه کارگاه آموزشی برگزار شود.
حسین ایزدی افزود: کارگاه گردی از جمله برنامه‌های مهم سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران است که از چند روز گذشته اجرایی شده است، افزود: ۸۵ کارگاه صنایع دستی در مازندران فعال است و کارگاه گردی در ۲۵ کارگاه شاخص صنایع دستی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این کارگاه‌ها در ۱۵ رشته صنایع دستی از جمله خراطی چوب، منبت، معرق و نساجی سنتی برگزار شده است، گفت: این کارگاه‌ها به عنوان کارگاه نمونه در زمینه حفظ اشتغال و یا ایجاد اشتغال جدید فعال هستند.
http://www.iribnews.ir/00A0D3

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار