دو تصادف در فارس 2 کشته و 11 زخمی بر جای گذاشت

‌وقوع تصادف در دو نقطه شرق و غرب استان فارس، ۲ کشته و ۱۱ مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۷۱۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ 16 February 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا: وقوع یک حادثه تصادف در شهرستان رستم و حادثه دیگر در شهرستان نی ریز، ۲ کشته و ۱۱ مصدوم به دنبال داشت.

رئیس پلیس راهور استان فارس در این رابطه گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با یک دستگاه سمند در شهرستان "رستم"، یک نفر کشته و ۸ نفر مجروح شدند.

سرهنگ "مصطفی عباسی" افزود: در این حادثه خودروی پژو با ۴ سرنشین با خودروی سمند که ۵ سرنشین داشته برخورد کرد که یکی از سرنشینان پژو در دم فوت کرد و ۸ نفر دیگر مصدوم شدند.

رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را بی احتیاطی از جانب راننده پژو ۲۰۶ به علت تجاوز به چپ و تغییر مسیر ناگهانی اعلام کردند.

تصادف ۳ خودرو با یک کشته و ۳ مجروح در نی‌ریز

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس نیز گفت: برخورد شدید ۳ دستگاه خودرو در محور نی‌ریز به سمت قطرویه، یک کشته و ۳ مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: در این حادثه ۲ دستگاه کامیون و پژو ۴۰۵ با یک دستگاه پیکان با ۴ سرنشین برخورد کردند که در نتیجه یکی از سرنشینان خودرو پیکان فوت کرد و ۳ سرنشین دیگر آن نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمالی استان بیان کرد: کارشناسان پلیس راه در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ از جانب راننده سواری پیکان اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار