در طرح ملی «چهل قلم»؛

تجلیل از حجت الاسلام جواد محدثی در قم

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در طرح ملی «چهل قلم» از حجت الاسلام والمسلمین جواد محدثی در قم تجلیل می شود.
کد خبر: ۷۱۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵ 14 February 2019

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیرعطاءاله جباری، مدیرکل کتابخانه های عمومی اظهار کرد: با همکاری بیش از 20 نهاد فرهنگی و اجرایی در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی از حجت الاسلام و المسلمین جواد محدثی، پژوهشگر، شاعر و نویسنده توانا و پیشکسوت در حوزه انقلاب اسلامی در برنامه ملی «چهل قلم» در قم تقدیر و تجلیل می شود.

حجت الاسلام والمسلمین جباری عنوان کرد: این طرح تحسین برانگیز برای نخستین بار است که در کشور و در راستای نکوداشت نویسندگان ارزشی و انقلابی و تشویق و ترغیب دیگران به این امر مهم اجرا می شود. وی گفت: در طرح کشوری «چهل قلم» به فرهنگ و اهمیت آن و همچنین جایگاه نویسندگان در جامعه توجه شده است. معرفی و نکوداشت نویسنگان باعث معرفی آثار مکتوب آنان و در نهایت ترویج شودمطالعه در کشور است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی بیان کرد: این نشست یکشنبه 28 بهمن ماه در تالار غدیر اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم واقع در خیابان ساحلی (شهید لواسانی) ساعت 10 تا 12 با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار می شود.

تجلیل از حجت الاسلام جواد محدثی در قم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار