تاجگردون و شب زنده داری های خیابان بلادیان

کد خبر: ۷۱۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ 12 February 2019
طرح ساماندهی خیابان شهید بلادیان دوگنبدان اسفندماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از خبرگزاری صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی امروز، ۲۳ بهمن‌ماه در نشست بررسی روند ساماندهی خیابان شهید بلادیان، اظهار کرد: این طرح شامل تبدیل خیابان به پیاده رو با معماری ترکیبی اسلامی و ایرانی است که علاوه بر نگاه تجاری جنبه رفاهی برای شهروندان و زیباشناختی دارد.
وی افزود: این طرح به طول ۳۰۰ متر از چهار راه صاحب‌الزمان(عج) تا میدان ساعت ادامه دارد.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دوگنبدان از معدود شهر‌های ایران است که شب‌های آن تعطیل نمی‌شود،‌ تصریح کرد: برنامه‌های مفرح و سرگرم کننده‌ای در شب‌های این شهر باید اجرا شود.
تاجگردون ادامه داد: باید تلاش شود برنامه‌هایی مانند موسیقی، نمایشگاه‌های نقاشی، خوشنویسی و سایر برنامه‌های فرهنگی در مرکز خیابان بلادیان برای بانشاط کردن مردم اجرا شود.
همچنین، علی خوان‌پایه، سرپرست فرمانداری گچساران نیز گفت: باید برای تردد خودرو و تخلیه اجناس مغازه‌داران ساعت تردد مشخص شود.
وی با بیان اینکه کاربری خیابان برای پیاده روی است، افزود: در صورت فراهم شدن شرایط در ساعتی از شبانه‌روز اجازه تردد خودرو نیز داده می‌شود.
سرپرست فرمانداری گچساران بیان کرد: در دو طرف خیابان شهید بلادیان باید نگهبان گذاشته شود تا از ورود وسایل نقیله جز در زمان تعیین شده جلوگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار