امام جمعه موقت تهران:

خروجی انقلاب استقلال کشور است

ایران تنها کشور مستقل دنیاست که سرنوشت این کشور در تهران تعیین می‌شود.
کد خبر: ۷۱۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ 31 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از صدا و سیما، امام جمعه موقت تهران در جمع نخبگان بسیجی استان اصفهان با اشاره به اینکه ایران تنها کشور مستقل دنیا است گفت: حتی آمریکا هم این ویژگی را ندارد و سرمایه‌داران آن کشور را اداره می‌کنند.

آیت ا... سیداحمد خاتمی افزود: خروجی انقلاب این است که خود آمریکایی‌ها اعلام می‌کنند سرنوشت این کشور در تهران تعیین می‌شود.
وی گفت: تردید نکنید که هیچ وقت اروپا طرف ما را نخواهد گرفت؛ آنها با ایران 15میلیارد دلار روابط اقتصادی دارند ولی با آمریکا هزار میلیارد دلار و کافی است از تجربه برجام استفاده کنیم تا بار دیگر بازی نخوریم.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه فرانسه روی اقتدار موشکی ما تمرکز کرده‌ گفت: برجام کار خودش را کرده و تنها سلاح برنده جمهوری اسلامی که خواب را از دشمن ربوده، اقتدار موشک‌های بالستیک ایران است.
آیت ا... خاتمی افزود: انقلاب تبدیل به شجره طیبه‌ای شده که طوفان‌ها نمی توانند حتی برگی از آن را تکان دهد و همین که روز به روز توطئه علیه نظام و انقلاب می‌شود، نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ در اوج اقتدار در عین حال در اوج توطئه علیه انقلاب هستیم که یکی از این فشارها تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی است که خیلی به آن دل بسته‌اند.
وی با بیان اینکه بسیج اصفهان یک بسیج متفاوتی است گفت: در هیچ استانی نداریم که در یک روز بیش از 300شهید دفاع مقدس را تشییع شده باشد و این افتخار تا ابدیت بر پیشانی اصفهان ثبت شد و اصفهان در جبهه دفاع مقدس نشان داد که در خط مقدم افتخارآفرین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار