مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی خبر داد؛

میزبانی از 6هزار دانشجوی زیارت اولی در مشهد

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: با همکاری نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‏ها و وزارت علوم تحقیقات و فناوری،  6 هزار دانشجوی زیارت اولی تا پایان سال به حرم مطهر رضوی مشرف می‏شوند.
کد خبر: ۷۰۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 31 January 2019

به گزارش تابناک رضوی، مجتبی مختاری با بیان این مطلب تصریح کرد: موسسه جوانان آستان قدس رضوی  طی دو تفاهم‌نامه مجزا با نهاد رهبری مقام معظم رهبری در دانشگاه‏ها و معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری تا پایان سال میزبان  6 هزار دانشجوی زیارت اولی در مشهد مقدس مشرف خواهد بود.

 

وی در ادامه تأکید کرد: بنا به این تفاهم‏ها برگزاری کلاس‏های معرفتی و تأمین 9 وعده غذایی در هر دوره 3 روزه به عهده موسسه جوانان آستان قدس رضوی قرارگرفته است و تاکنون درمجموع بالغ‌بر 1500 دانشجوی زیارت اولی طبق این تفاهم‌نامه‌ها به حرم مطهر رضوی مشرف شده‌اند.

 

مختاری خاطرنشان کرد: طبق تفاهم‌نامه نهاد رهبری دانشگاه‏ها با موسسه جوانان آستان قدس رضوی در مرحله اول از ابتدای دی‌ماه تا 25 اسفند سال جاری از 14 استان کشور 4 هزار دانشجو زیارت اولی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد و در تفاهم‌نامه موجود با وزارت علوم و تحقیقات از ابتدای بهمن تا پایان سال 2 هزار دانشجوی زیارت اولی به زیارت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) مشرف می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار