مرگ یک مرد ۵۱ ساله بر اثر گاز گرفتگی

سرهنگ باقری با بیان اینکه طبق بررسی‌های انجام شده، یک مرد میانسال برای تعمیر سیستم صوتی خودرو به پارکینگ منزل خود می‌رود، افزود: با توجه به تاخیر وی در بازگشت به خانه، خانواده او به پارکینگ رفته و با دودی عظیم مواجه می‌شوند که موجب مسمویت مرد ۵۱ ساله شده‌است. 
کد خبر: ۷۰۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 15 January 2019
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از مرگ یک مرد ۵۱ ساله بر اثر گاز گرفتگی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ جمشید باقری با اعلام این خبر اظهار کرد: یکشنبه شب گزارشی مبنی بر گاز گرفتگی مردی میانسال، در شهرک مدنی و انتقال وی به بیمارستان آتیه به کلانتری ۱۶ داده شد. 

وی ادامه داد: پس از مطلع شدن از این گزارش، عوامل کلانتری ۱۶ در بیمارستان حاضر شدند که گزارشات، حاکی از گاز گرفتگی این مرد بر اثر دود خودرو بوده است. 

سرهنگ باقری تصریح کرد:طبق بررسی‌های انجام شده، این مرد میانسال برای تعمیر سیستم صوتی خودرو به پارکینگ منزل خود می‌رود. 

وی افزود: با توجه به تاخیر وی در بازگشت به خانه، خانواده او به پارکینگ رفته و با دودی عظیم مواجه می‌شوند که موجب مسمویت مرد ۵۱ ساله شده‌است. 

سرهنگ باقری بیان کرد: شواهد و بررسی‌ها نشان دهنده این است که، جانباخته به علت سرد بودن فضای پارکینگ اقدام به روشن گذاشتن خودرو می‌کند که با توجه به فضای بسته و کوچک پارکینگ، فرد دچار مسمویت می‌شود. 

وی با اشاره به تلاش بی وقفه عوامل بیمارستان یادآور شد: متاسفانه بر خلاف تلاش‌ها و اقدامات بیمارستان، این مرد ۵۱ ساله جان باخت. 

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان گفت: تحقیقات پلیس، همچنان برای بررسی بیشتر ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار