علی اصغر زبردست:

اگر دولت ارز را تک نرخی نکند همه بیچاره می‌شوند

رئیس اتاق بازرگانی استان همدان اظهار کرد: اگر دولت نخواهدارز را تک نرخی کند همه بیچاره می‌شوند و نمی‌توان با این وضعیت اقتصادی کشور را چرخاند.
کد خبر: ۶۹۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 27 December 2018
علی اصغر زبردست با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات مربوط به فعالان اقتصادی داخلی است، گفت: اگر تدبیر خوبی اندیشیده نشود مشکلات فعالان اقتصادی دوچندان می‌شود.

به گزارش ایسنا، زبردست در مراسم تجلیل از صادرگنندگان برتر استان همدان اظهار کرد: با وجود مشکلات بخش تولید سعی کرده روی پای خود بایستد و با تمام بی تدبیری‌های داخلی کار صادرات را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: بحث مشکلات بیرونی اقتصاد کشور به تحریم و فشار از بیرون بر می‌گردد، اما بخش دیگر و مهم مشکلات داخلی است که باید حل شود به طوریکه اگر حل نشود اقتصاد و تولید نمی‌تواند روی پای خود بایستد.

زبردست خاطرنشان کرد: با وجود فشار‌هایی که به کشور وارد می‌شود فعالان اقتصادی آمادگی انجام کار‌های بزرگی را دارند و به نظر می‌رسد مسئولان کشور کمتر به این موضوع توجه دارند.

زبردست با بیان اینکه فساد را خودمان در کشور درست می‌کنیم، گفت: تحریم‌ها فقط در انتقال پول است که مشکل برای تجار ایجاد کرده است.

رئیس اتاق بازدگانی استان همدان بیان کرد: تصور بر این است که پایین آمدن نرخ ارز به علت کار‌های دولتمردان است درحالیکه اینگونه نبوده بلکه تقاضا پایین آمده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه یک مشت دلال در مرز درست کردیم که به عنوان پیله ور و مرز نشین کار صادرات انجام می‌دهند و به نظر بنده قطعا سال آینده جوایز صادراتی به دلالان می‌رسد.

زیردست با اشاره به وجود ۱۳ کشور در همسایگی ایران، خاطرنشان کرد: از ۵۲ میلیارد صادرات انجام شده ۴۹ درصد به کشور‌های همسایه بوده است که نشان می‌دهد اگر تعامل خوبی با کشور‌های همسایه داشته باشیم می‌توانیم صادرات را بیشتر کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار