مطالبات پزشک‌های خانواده پرداخت می‌شود

مدیرکل بیمه سلامت فارس با اشاره به تلاش برای پرداخت بدهی‌ها گفت: مطالبات پزشک‌های خانواده نیز تا شهریور ماه صد در صد پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۶۹۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ 25 December 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم:فرهاد لطفی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اشاره به جمعیت 5 میلیون نفری استان فارس اظهار داشت: بیش از دو میلیون و 800 هزار نفر بیمه شده این صندوق هستند.

وی با بیان اینکه بیمه‌شدگان می‌توانند در چهارچوب قانون از تمامی خدمات درمانی استفاده کنند، گفت: در پایان این هفته با انجمن بیمارستان‌های خصوصی جلسه برگزار می‌کنیم و در تلاش هستیم برای ارائه خدمت بیشتر قرارداد بیمارستان‌های خصوصی را فعال کنیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان فارس با اشاره به اینکه هزینه سالانه این بیمه برای مراکز دولتی و خصوصی 674 میلیارد تومان است، افزود: آمارها بیان‌گر آن است که معوقات مراکز درمانی دانشگاهی را تا شهریور ماه امسال را پرداخت کردیم و همچنین تا 70 درصد نیز مطالبات مراکز دولتی در مهر و آبان نیز پرداخت شده است.

لطفی بیان کرد: مطالبات بخش‌های خصوصی به جز داروخانه‌ها تا پایان امسال تسویه می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت فارس بدهی سال 96 بیمه سلامت به بخش خصوصی و دولتی را 300 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مطالبات 3 ماهه اول بخش خصوصی پرداخت شده اما 9 ماه باقی مانده را به زودی پرداخت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در سال 97 پرداختی‌ها مداوم بوده و رضایت ایجاد شده است، تاکید کرد: مطالبات پزشک‌های خانواده نیز تا شهریور ماه صد در صد پرداخت می‌شود.

 

لطفی درباره پرداختی‌های بیماران به بخش خصوصی گفت: تمامی بیمارانی که به این مراکز مراجعه کردند با تحویل اسناد مبلغ مشخص شده را طبق نوبت دریافت می‌کنند و چنانچه در این زمینه مشکلاتی مشاهده شود آنان می‌توانند از طریق سامانه 1666 مشکلات خود را مطرح کنند تا پیگیری شود.

وی درباره جمعیت تحت پوشش بیماران خاص افزود: بیماران خاص از جمله دیالیز، هموفیلی، پیوند کلیه، ام اس و تالاسمی بیش از 6 هزار و 500 نفر در استان هستند که از طریق بیمه سلامت خدمات دارویی ودرمانی دریافت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار