لغو دیدارهای مردمی فرماندار نظرآباد

رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی بارها به مسئولان تاکید فرمودند که دیدارهای مردمی را جدی گرفته و خود را از این نعمت محروم نسازند.
کد خبر: ۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶ 22 February 2015
به گزارش تابناک – البرز: دیدارهای مردمی مسئولان با مردم یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مسئولان ارشد و میانی کشور، همواره و به طور مرتب در میان مردم حضور یافته و یا آنها را به دفتر کار خود دعوت می‌کنند.
این دیدارها موجب می‌شود که مسئولان، از مشکلات، نیازها و خواسته‌های جامعه مطلع شده و برای رفع اشکالات و نواقص تلاش کنند.
رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی بارها به مسئولان تاکید فرمودند که دیدارهای مردمی را جدی گرفته و خود را از این نعمت محروم نسازند.
معظم‌له در یکی از رهنمودها تاکید فرمودند: "رفتن در ميان مردم و حرف‌ها را بي‌واسطه از زبان آنها شنيدن، خيلي در شكل بخشيدن به انگيزه‌هاي آن كسي كه كار متوجه به اوست، تأثير دارد."
با این وجود، چند ماهی است که دیدارهای مردمی حجت‌الله صادقی فرماندار نظرآباد لغو شده و یا به صورت دست و پا شکسته برگزار می‌شود.
بر اساس اخبار پرتال اطلاع‌رسانی فرمانداری نظرآباد از تاریخ 27 آذر تا به امروز که بیش از 66 روز می‌گذرد، تنها یک بار فرماندار نظرآباد با مردم ملاقات کرده است.
تعداد دیدارهای مردمی فرماندار نظرآباد از ابتدای حضور در این شهرستان به تعداد انگشتان دو دست هم نمی‌رسد.
این در حالی است که در دوره فرماندار گذشته، به طور مرتب و بی‌وقفه هفته‌ای یک بار فرماندار با مردم ملاقات کرده و با نشستن در کنار آنها، به سخنان مردم توجه می‌کرد.
از سوی دیگر خبرهای رسیده از فرمانداری نظرآباد حاکی از آن است که فرماندار جدید در زمان برگزاری اندک دیدارهای مردمی، پشت میز کار خود نشسته و از نزدیک شدن به مردم پرهیز می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار