رسول خطیبی:

من مربی بلندپروازی هستم

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: من مربی بلندپروازی بوده و به دنبال رسیدن به عناوین مختلف در فوتبال هستم که امیدوارم با همکاری مجموعه باشگاه سیاه‌جامگان موفقیت خوبی برای مردم مشهد کسب کنیم.
کد خبر: ۶۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲ 30 July 2015
رسول خطیبی در اولین نشست خبری خود پیش از بازی با استقلال تهران، اظهار کرد: به تمامی مردم خراسان به‌ خصوص فوتبال‌دوستان این استان حضور سیاه‌جامگان در لیگ برتر را تبریک می‌گویم و امیدوارم شهر مشهد شاهد اتفاقات خوبی در کنار این تیم باشند.

وی ادامه داد: در هر تورنمنتی بازی اول مهم و سخت است؛ چراکه هنوز شناختی از دیگر تیم‌ها وجود ندارد و ما هم کار دشواری در برابر تیم بزرگ استقلال داریم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان با بیان اینکه هدف ما در این مسابقه حفظ 3 امتیاز است، عنوان کرد: با توجه به اینکه ما در مشهد در مقابل استقلال بازی می‌کنیم و حضور هوادارانی که چند سال منتظر حضور تیم‌شان در لیگ برتر بودند، باید بازی زیبایی را از خود به نمایش بگذاریم.

خطیبی با بیان اینکه امیدوارم فردا ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشکی و قرمز شود، گفت: خدا را شکر ما سال گذشته بازیکنان بااخلاقی داشتیم و در اولین بازی این فصل هیچ محروم و مصدومی در تیم وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مسئله کارت مربیگری وی به‌ طور کامل حل شده و کارت را صادر کرده‌اند، خاطرنشان کرد: بازیکنان سیاه‌جامگان همگی تفکر حرفه‌ای دارند و بازیکنانی که تازه به این تیم اضافه شده‌اند با رویارویی با تیم‌های سابق‌شان مشکلی ندارند و همگی به بُرد سیاه‌جامگان فکر می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در مورد اینکه احتمال بخشش مگویان بازیکنان استقلال وجود دارد، تبیین کرد: اینکه کمیته انضباطی از رأی خود برگردد مشکلات را در آینده بیش‌تر می‌کند و بازیکنان به این فکر می‌کنند همیشه محرومیت‌شان با رایزنی باشگاه حل خواهد شد، بنابراین برای ثبات نظم و انضباط در لیگ، کمیته انضباطی باید روی رأی خود بایستد.

خطیبی در پایان هدف حضور سیاه‌جامگان در فصل آینده را تثبیت حضور در لیگ برتر عنوان کرد و گفت: من مربی بلندپروازی بوده و به دنبال رسیدن به عناوین مختلف در فوتبال هستم که امیدوارم با همکاری مجموعه باشگاه سیاه‌جامگان موفقیت خوبی برای مردم مشهد کسب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار