اتوبوس های جدید جایگزین اتوبوس های فرسوده خواهد شد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر درون شهری شیراز گفت:با اشاره به اینکه هم اکنون نزدیک به یک هزار دستگاه اتوبوس در شیراز فعال است، بیان داشت: از این تعداد، 480 دستگاه اتوبوس نیاز به نوسازی دارد و اتوبوس های جدید در چرخه حمل و نقل، جایگزین اتوبوس های فرسوده خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 09 October 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:حمیدرضا ناصری، در حاشیه نشست شورای اسلامی شهر شیراز در جمع خبرنگاران افزود: این اتوبوس ها روز نوزدهم مهرماه جاری با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهری رونمایی و وارد چرخه حمل و نقل عمومی شیراز می شود.
وی، با اشاره به اینکه هم اکنون نزدیک به یک هزار دستگاه اتوبوس در شیراز فعال است، بیان داشت: از این تعداد، 480 دستگاه اتوبوس نیاز به نوسازی دارد و اتوبوس های جدید در چرخه حمل و نقل، جایگزین اتوبوس های فرسوده خواهد شد.
ناصری، هدف شهرداری شیراز را تقویت زیرساخت های حمل و نقل عمومی و ارایه خدمات بهتر برای ترغیب شهروندان به استفاده کمتر از خودروهای شخصی بیان کرد و گفت: برای تحقق این مهم، افزون بر توسعه سیستم های نوین حمل و نقل عمومی، با برنامه ریزی های صورت گرفته، شمار اتوبوس های فعال در ناوگان اتوبوسرانی به یک هزار و 500 دستگاه خواهد رسید.
بر اساس اعلام شهرداری شیراز، روزانه بیش از 400 هزار نفر از ناوگان اتوبوسرانی این شهر استفاده می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار