انجام ۵۵ درصد از مقاوم‌سازی مسکن روستایی ملایر

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر با بیان اینکه مقاوم‌سازی ۱۷۰ واحد مسکن روستایی ملایر از دهه فجر سال گذشته تاکنون اجرا شد، گفت: ملایر ۲۶ هزار و ۳۱۱ واحد مسکن روستایی دارد که تا کنون ۵۵ درصد از مقاوم‌سازی مسکن روستایی در طول مدیریت دولت تدبیر و امید انجام شده است.
کد خبر: ۶۵۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 09 September 2018
داود سوری با بیان اینکه به تازگی ۱۷۰ واحد مسکن روستایی با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان بهره‌برداری و تحویل متقاضیان شد، گفت: برای مقاوم سازی این تعداد مسکن روستایی ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش ایسنا،سوری افزود: با افتتاح این تعداد واحد مسکن روستایی، ۱۵ هزار و ۳۲۰ امین واحد مقاوم‌سازی مسکن روستایی و ۱۹ هزار و ۹۰۰ امین سند مالکیت روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر واگذار شد.

وی ادامه داد: ملایر با ۲۰۴ روستای دارای سکنه ۲۶ هزار و ۳۱۱ واحد مسکن روستایی دارد که تاکنون از این ۱۵ هزار و ۳۲۱ واحد مسکن روستایی مقام‌سازی شده است.

سوری با بیان اینکه مقاوم‌سازی ۱۰ هزار و ۹۹۰ واحد مسکن روستایی این شهرستان باقیمانده است، اضافه کرد: در حال حاضر مقاوم‌سازی ۸۰۰ واحد مسکن روستایی این شهرستان در دست اجراست.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه امسال ملایر در مقاوم‌سازی مسکن روستایی هزار و ۸۰۰ فقره اعلام شده که تا کنون برای ۳۰۰ واحد تخصیص اعتبارات ابلاغ شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۹ هزار و ۹۰۰ فقره سند مالکیت روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر در این شهرستان واگذار شد، افزود: در هفته دولت مرحله اول و دوم طرح هادی و بهسازی ۶ روستای ملایر با اعتبار ۷۹۵ میلیون تومان به بهره‌بردرای رسید.

سوری با بیان اینکه دهیاری‌ها برای اجرای طرح بهسازی ۶ روستا هزینه کردند که در مجموع یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی ۶ روستا هزینه شد، گفت: افتتاح مرحله اول و دوم بهسازی روستای جوراب، ینگی‌کند، حسین‌آباد شاملو و علی‌آباد دمق و مرحله اول بهسازی روستا‌های قوزان و زیرآبیه از جمله این طرح‌ها بود.

وی ادامه داد: برای اجرای این تعداد طرح بهسازی، ۳۲ هزار مترمربع زیرسازی، ۴۹ هزار مترمربع آسفالت و هزار و ۴۵۰ متر طول جدولگذاری انجام شد و از ۲۰۴ روستای دارای سکنه این شهرستان تا کنون در ۱۰۳ روستا اجرای طرح و بهسازی آغاز شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر با بیان اینکه از محل اعتبارات استانی، ملی و قیر یارانه‌ای طرح هادی در ۷۰ روستا به اتمام رسیده است، یادآور شد: در ۲۰ روستای ملایر مرحله دوم طرح هادی و بهسازی انجام شده و در مجموع برای ۹۰ روستا طرح آسفالت و بهسازی اجرا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار