آغازاردو‌های تابستانی کمیته امداد

سی و سومین دوره اردو‌های تابستانی کمیته امداد در همدان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۶۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 22 July 2015

سی و سومین دوره اردو‌های تابستانی کمیته امداد در همدان آغاز به کار کرد.

به گزارش فارس؛ سی و سومین دوره اردو‌‌های سراسری تابستانی دانشجویان و طلاب کمیته امداد همدان با عنوان رهپویان ولایت به منظور پر کردن اوقات فراغت طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد در اردوگاه فجر آغاز شد.

مدیر فرهنگی کمیته امداد همدان در خصوص برنامه‌های این اردو‌ها گفت: پس از اتمام ماه مبارک رمضان و در دو ماه باقیمانده از فصل تابستان کمیته امداد همدان همچون سایر استان‌ها با اجرای برنامه افتتاحیه اردو‌های تابستانی خود در اردوگاه فجر به طور رسمی برنامه‌های تابستانی وی‍ژه طلاب،‌ دانشجویان و دانش‌آموزان را آغاز کرد.

علی‌اکبر مرادی با بیان اینکه 9 هزار و 600 نفر از افراد زیرپوشش کمیته در این برنامه‌ها حضور خواهند داشت، اظهار کرد: دو هزار نفر از طلاب زیرپوشش از برنامه‌های تابستانی اردوگاه فجر استفاده خواهند کرد.

وی افزود: 4 هزار و 200 دانش‌آموز زیرپوشش نیز در کانون‌های فرهنگی تربیتی کمیته امداد حضور خواهند داشت و یک‌هزار دانش‌آموز در کانون‌های پیروان ولایت از برنامه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

مدیر فرهنگی کمیته امداد همدان افزود: پیش‌بینی شده است 515 نفر از حاضران به اردو‌های برون‌استانی و یک‌هزار نفر به اردو‌های درون‌استانی اعزام شوند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های زیرپوشش نیز از برنامه‌های تابستانی استفاده می‌کنند، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود یک‌هزار و 400 نفر از خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد در برنامه‌های تابستانی کانون‌ها شرکت کنند.

مرادی تصریح کرد: با آغاز برنامه اردو‌های تابستانی استان اردوگاه فجر هر هفتهمیزبان 200 نفر از افراد زیرپوشش کمیته امداد از سراسر کشور خواهد بود.

وی هدف از برگزاری این اردو‌ها را پر کردن اوقات فراغت جوانان زیرپوشش این نهاد عنوان کرد و گفت: کمیته امداد در نظر دارد طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد تابستانی پربار و مفید را سپری کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار