مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتي خراسان شمالي خبر داد

تعيين تكليف 14 واحد صنعتي راکد در شهرک‌های صنعتي خراسان شمالي

مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتي خراسان شمالي از تعيين تكليف 14 واحد صنعتي راكد و غیرفعال مستقر در شهرک‌ها و نواحي صنعتي خراسان شمالي خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۳ 08 July 2018

سیاوش وحدت اظهار کرد: به‌منظور تعیین تکلیف واحدهای صنعتی راکد هیات حل اختلاف و داوری با حضور نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تشکیل و پس از بررسی‌های لازم و دعوت از طرفین قرارداد تعداد 14 پرونده در جلسه موردبررسی قرار گرفت که از این پرونده‌های مطروحه 3 مورد فسخ قطعی و 9 مورد اعطای مهلت گردید و 2 مورد دیگر در جلسات بعدی موردبررسی قرار می‌گیرد.

وی تأکید کرد: با بررسی‌های انجام‌شده میزان 4 هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تعیین تکلیف شد.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی گفت: متقاضیان سرمایه‌گذاری صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی که زمین دریافت کرده‌اند و اقدامی نسبت به تعهدات قرارداد ازجمله پیشرفت فیزیکی و بدهی انجام ندهند بعد از اتمام مهلت قانونی اقدام به فسخ قرارداد و انجام مراحل قضائی و مسترد نمودن زمین و واگذاری آن واحد به سرمایه‌گذاران واقعی اقدام خواهد شد.

وحدت همچنین اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و حمایت از صنایع کوچک و متوسط و تولید کالای ایرانی، در این جلسه به تعداد بیشتری از واحدهای صنعتی غیرفعال به‌منظور راه‌اندازی مجدد و انجام تعهدات اعطای مهلت گردید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار