ثبت سفارش به‌منظور واردات «خاک برای خواب گربه»

عضو هیات رئیسه مجلس گفت:‌ اخیراً دو سند به دست ما رسیده که نشان می‌دهد ثبت سفارش‌هایی برای واردات خاک برای بستر خواب گربه و همچنین سطل آشغال از آلمان با دلار ۴۲۰۰ تومانی صورت گرفته است.
کد خبر: ۶۲۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ 18 June 2018

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، از روند واردات برخی از کالاها به کشور به شدت انتقاد کرد.

وی در همین زمینه گفت:‌ اخیراً دو سند به دست ما رسیده که نشان می‌دهد ثبت سفارش‌هایی برای واردات خاک برای بستر خواب گربه و همچنین سطل آشغال از آلمان با دلار ۴۲۰۰ تومانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه اظهار داشت: با توجه به وضعیت دلار و مشکلات ارزی ورود چنین کالاهایی توهین به ملت است.

نماینده مردم قم در مجلس با تاکید به اینکه قوای سه‌گانه و تمامی دستگاه‌ها باید برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بکوشند تصریح کرد: چنین ثبت سفارش‌هایی نشان می‌دهد که برخی انگیزه‌ای برای رفع مشکلات مردم ندارند و مسائل دیگر را دنبال می‌کنند.

«ما نمایندگان مجلس درخواست اعمال ماده 236 خواهیم کرد و همچنین تحقیق و تفحص و سوال از وزیر را دنبال می‌کنیم زیرا تمامی مقامات دولتی و غیردولتی دست‌اندرکار باید پاسخگو باشند.»

عضو هیات رئیسه مجلس در پایان تاکید کرد: وزیر اقتصاد، وزیر صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی، گمرک و ... باید پاسخگوی واردات کالاهایی باشند که در برهه فعلی واردات آنها سودی برای مردم ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار