توزیع 4 هزار سبد غذایی بین نیازمندان فارس

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس با اشاره به اجرای طرح همای رحمت در این استان گفت: تاکنون بیش از ۴ هزار سبد غذایی در قالب طرح "همای رحمت" بین نیازمندان استان فارس توزیع شده است.
کد خبر: ۶۱۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ 09 June 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:کامبیز قهرمانی  با اشاره به اجرای طرح همای رحمت در استان فارس اظهار داشت: این طرح امسال به سه رویکرد گستراندن سفره‌های مهربانی، توزیع بسته‌های غذایی بین اقشار نیازمند و آئین باران مهربانی برگزار می‌شود که در زمینه توزیع بسته‌های غذایی تاکنون 4 هزار و 442 بسته توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر سبد غذایی 100 هزار تومان بوده است، گفت: این سبدهای که شامل انواع مواد غذایی خشک است که بین نیازمندان توزیع شده و ادامه دارد.

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس با اشاره به سفره‌های مهربانی در قالب این طرح افزود: تاکنون7 سفره مهربانی در شهرهای خرامه، لار، فسا، شیراز و نی‌ریز برپا شده و 5500 نفر از روزه‌داران نیازمند اطعام شدند.

قهرمانی با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: هدایت کمک‌های مردمی در راستای حمایت از خانواده‌های محروم و نیازمند با توجه به فضای معنوی ماه رمضان، ترویج فرهنگ انفاق، احسان، ایثار و سنت‌های حسنه اسلامی از جمله اهداف این طرح است.

وی با اشاره به اینکه هزینه تمامی این موارد کاملا از سوی مردم و خیران تامین می‌شود، بیان کرد: راه‌های مشارکت مردم در طرح همای رحمت به این شکل است که برای کمک‌های غیرنقدی می‌توانند به جمعیت هلال احمر یا خانه‌های داوطلبان در سطح استان و شهرستان‌ها مراجعه کنند.

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس افزود: صندوق‌های هلال احمر در مصلی‌های نماز جمعه و مراکز پرجمعیت در شب‌های قدر آماده دریافت کمک خیران است.

 

به اشتراک بگذارید:

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار