ثبت۷۰۰ کانون خراسان رضوی در سامانه بچه های مسجد

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه ۲۰ اردیبهشت ماه آخرین مهلت ثبت نام کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد است، گفت: تا کنون بیش از ۷۰۰ کانون فرهنگی هنری از خراسان رضوی در این سامانه ثبت شده اند.
کد خبر: ۶۰۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 05 May 2018

به گزارش تابناک : محمد حسین عبداللهی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی و ثبت‌نام کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سامانه جامع بچه‌های مسجد از فروردین ماه سال جاری در سراسر کشور آغازشده است، گفت: هدف از اجرای این طرح، سازمان‌دهی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد و اجرای هر چه ‌بهتر و بیشتر برنامه‌ها و فعالیت‌های این کانون‌ها است.

 

وی با بیان اینکه ارائه خدمات بهتر به کانون‌های مساجد و اعضای آنها، ترویج سبک زندگی اسلامی و تشویق اقشار مختلف جامعه جهت بهره‌برداری از قرآن و سنت در امورات زندگی از دیگر اهداف اجرای این طرح است، افزود: تمدید مجوز تاسیس و فعالیت کانون ها و صدور کارت عضویت در سال ۹۷ منوط به ثبت کانون و اعضای آن در سامانه یاده شده می باشد.

 

عبداللهی ادامه داد:در رویکرد جدید و بر اساس تغییرات اعمال شده از این پس واریز سرانه و حمایت های مالی مشروط به حضور فعال کانون های مساجد در عرصه های فعالیتی و ثبت در سامانه بچه های مسجد خواهد بود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی به وجود ۱۷۵۳ کانون در سطح خراسان رضوی اشاره کرد و ادامه داد:تا کنون در خراسان رضوی بیش از ۷۰۰ کانون در سامانه بچه های مسجد ثبت شده اند و آخرین مهلت ثبت نام در این سامانه هم ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری است.

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار