کشف 403 میلیون ریال کالای قاچاق در سبزوار

فرمانده انتظامی سبزوار از برخورد جدی با قاقچیان کالا در این شهرستان خبر داد و گفت: در هفته گذشته موفق به کشف 403 میلیون ریال کالای قاچاق از چهار دستگاه کامیون و اتوبوس شدیم.
کد خبر: ۵۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱ 07 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سیدمحمد هاشم‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جدیت این نیرو در برخورد با قاقچیان کالا در شهرستان اظهار داشت: شهرستان سبزوار در یک کریدور ترانزیتی مهم قرار گرفته و قاچاقچیان کالا همواره سعی دارند که از محورهای مواصلاتی این شهرستان کالاهای غیرمجاز و بدون کیفیت را عبور داده و به بازار مصرف برسانند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در فرامین اخیرشان نسبت به اهتمام برخورد با قاچاقچیان کالا تاکید داشتند، تصریح کرد: امروز محور توسعه اقتصادی کشور تکیه بر اجرای برنامه اقصاد مقاومتی است و قاچاق کالا نوعی آسیب برای اجرای این برنامه است.

هاشمی با اشاره به اینکه امروز توجه به تولیدات داخلی به عنوان یک برنامه راهبردی و اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است، عنوان کرد: نیروی انتظامی به عنوان عنصر مهم تامین امنیت در کشور وظیفه دارد از تولیدات ایرانی حمایت کند و این عمل را با جلوگیری از ورود کالاهای غیرمجاز و بدون کیفیت انجام می‌دهد.

فرمانده انتظامی سبزوار با اشاره به اینکه اولویت ما برخورد با انواع قاچاق از جمله قاچاق کالا در منطقه است، ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته در یک عملیات ضربتی توسط تیم‌های عملیاتی در هفته گذشته موفق به کشف 403 میلیون ریال کالای قاچاق از چهار دستگاه کامیون و اتوبوس شدیم.

وی با بیان اینکه از این وسایل نقلیه تعداد 12 دستگاه تبلت، 3 هزار و 600 قلم لوازم آرایشی، 200 کیلوگرم داروی گیاهی و هزار و 80 قلم انواع مواد غذایی بدون مجوز کشف و ضبط شد، اضافه کرد: در این رابطه پنج نفر دستگیر و پس از بازجویی و تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی سبزوار با اشاره به کشف 630 میلیون ریال کالای قاچاق در یک عملیات دیگر در محورهای مواصلاتی این شهرستان گفت: این میزان کالا در بازرسی از چهار دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از جمله دو دستگاه تلویزیون ماهواره‌ای، 47 دستگاه گوشی تلفن همراه، یک هزار و 120 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط شده است.

هاشمی با بیان اینکه در این عملیات 3 هزار و 500 پاکت سیگار قاچاق کشف و ضبط شده است، عنوان کرد: در همین راستا 9 تن از متخلفان دستگیر شده‌اند که پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار