سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی هنری برای تبیین شعار سال و ترویج استفاده از کالای ایرانی

به گزارش تابناک سمنان،سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برای تبیین شعار سال ٩٧ که توسط مقام معظم رهبری سال "حمایت از تولید ایرانی" نامگذاری شده است تاکید کرد.
کد خبر: ۵۸۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ 27 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ابراهیم پورتقی روز سه شنبه گفت: جشنواره­های مختلف هنری مانند عکس، شعر،پوستر و نظایر آن می تواند مسیر این حرکت ملی را با توجه به نامگذاری شعار سال برای مردم مشخص و تبیین کند.
مسوول امور شهرستانهای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان افزود: این اداره کل با توجه به برخورداری از ظرفیت های فرهنگی و هنری مناسب در ارتباط با ایجاد جریان هنری و فرهنگی می تواند نقش مهمی برای فرهنگ­سازی در تحقق شعار سال ایفا نماید. 
وی گفت: انجمن ها و موسسات فرهنگی هنری با وجود رشته های مختلف فرهنگی هنری بسترساز می توانند نقشه راه تبیین شده توسط مقام معظم رهبری را در سال ١٣٩٧ سرلوحه کار خود قرار داده و با فرهنگ سازی قدمی بزرگ در توسعه و ترویج استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی بردارند.
سرپرست روابط عمومی و مسوول امور شهرستانهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خواستار مشارکت فعال جامعه فرهنگ و هنر و فعالان این عرصه به ویژه انجمن ها و موسسات فرهنگی هنری  برای تبیین اهمیت ترویج استفاده از کالای ایرانی در جامعه شد تا علاوه بر مقابله و مبارزه با قاچاق کالا، زمینه رونق تولید داخلی در کشور فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار