مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد

افزایش نرخ بازپرداخت تسهیلات اشتغال خانگی از 3 به 5 سال

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: نرخ بازپرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از 3 به 5 سال افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۵۷۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 14 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سید حفیظ‌الله فاضل در شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مجموع میزان تعهد سالیانه ایجاد اشتغال دستگاه‌های اجرایی در سامانه ملی رصد در سال 96 برابر با 16 هزار و 498 نفر است، در واقع 88.9 درصد اشتغال محقق شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح‌هایی همچون کارورزی، روستاتعاون و... در سال 97 ادامه داد: از 13.5 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی شهرستانی ابلاغی به بانک‌های عامل حدود 10 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سقف پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان 22 میلیارد تومان است که تاکنون 23 میلیارد تومان پرونده تهیه و ارسال شده است، افزود: در بحث مشاغل روستایی و عشایری 29.5 میلیارد تومان طرح مصوب به بانک‌های عامل ارسال شده است.
فاضل با تاکید بر اینکه 252 طرح مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری بررسی شد، اضافه کرد: از این تعداد 114 طرح مصوب شد، 101 طرح در حال بررسی است و 37 طرح دیگر نیز رد شدند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: نرخ بازپرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از سه به پنج سال افزایش پیدا کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار