اجرای طرح «داوطلب کار روستا» توسط هلال احمر مهريز

ريیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز از اجرای طرح داوطلب کار روستا در شهرستان مهریز توسط داوطلبین هلال احمر این شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۵۵۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 17 January 2018

«محسن زارعیان» در اين باره اظهار كرد: اجرای طرح داوطلب کار روستا در راستای کمک به نیازمندان و سالمندان روستایی در کارهای روزمره و کشاورزی انجام و با اجرای آن بخش اعظمی از مشکلات روزمره کشاورزان بی‌بضاعت برطرف می‌شود . 

وی با اشاره به این که توسعه و تقویت خانه‌ های داوطلبی روستایی از مهمترین اهداف اجرای این طرح در روستاها است، افزود: ترویج فرهنگ خدمت ‌رسانی در بین روستاییان نیازمند و محروم، کارآفرینی و کمک به خودکفایی روستاییان از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

ريیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز با بیان این که توجه به محرومان و انجام اقدامات خیرخواهانه و بشردوستانه از رسالت‌‌های اصلی هلال احمر است، اظهار کرد: تاکنون داوطلبان جمعیت هلال احمر از هیچ کمکی در راستای تحقق این امر خطیر فرو گذار نکردند . 

وي توجه به نقاط محروم را جزو محوری‌ترین اهداف جمعیت هلال احمر عنوان کرد و افزود: حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و حمایت از روستاییان باید مورد توجه عموم قرار بگیرد . 

زارعیان در پایان اجرای طرح داوطلب کار روستا را یکی از طرح‌‌های بسیار خوب این حوزه عنوان کرد و گفت: باید در راستای اجرای این طرح توجه ویژه ای از سوی مسوولان و داوطلبان به روستاییان شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار