رئیس پلیس راه استان ایلام:

محور حمیل-سرابله مسدود شد

رئیس پلیس راه استان ایلام از مسدود شدن محور حمیل-سرابله و بالعکس از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخ ۳ دی ماه ۹۶ تا بامداد روز پنجشنبه ۷ دی ماه خبر داد.
کد خبر: ۵۴۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 24 December 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛، سرهنگ رضا همتی زاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل عملیات عمرانی و آواربرداری ریزش کوه در حوزه کرمانشاه از محور حمیل به سرابله و بلعکس در ساعت و تاریخ مذکور مسدود و تردد در آن ها صورت نمی گیرد.

وی با بیان اینکه در این محور عوامل راهداری در حال فعالیت عمرانی و توسعه راه ها هستند،افزود: برای جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی این محور مسدود می شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد:به محض پایان یافتن عملیات عمرانی و راه سازی در این محور جاده بازگشایی خواهد شد.

سرهنگ همتی زاده تصریح کرد: رانندگان می توانند از محور جایگزین اسلام آباد-قلاجه-ایوان-ایلام و بلعکس استفاده کنند.

وی در پایان گفت :با توجه به ناآشنا بودن رانندگان به مسیر جاده و گردنه قلاجه لازم است احتیاط و پرهیز از سرعت و سبقت های غیرمجاز و انحراف به چپ در این مسیر کوهستانی در دستور کار رانندگان قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حژمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
احتمالاً مسئولین عمرانی استان ایلام مبتلا به بیماری اتیسم هستند که صرفاً یک مسیر را برای ورود به استان در نظر می گیرند و سایر مسیرهای ورودی به استان را نادیده می گیرند. از لحاظ اقتصادی مسیرهای ورودی و خروجی مانند رگهای قلب هستند و با کیپ شدن یک رگ، دچار سکته می گردد، لذا بایستی بار ترافیکی استان پمپاژ شود.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار