صدای شکست آمریکا گوش همگان خواهد رسید

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: صدای شکست پایه‌های ظلم و ستم استکبار جهانی و آمریکا به صدا درآمده است و در آینده نزدیک به گوش همگان خواهد رسید.
کد خبر: ۵۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 28 June 2015
تابناک بوشهر: حمید خرمدل صبح امروز در نشست با سرمربیان حلقه‌های صالحین استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر در عملکرد حلقه‌های صالحین بعد از خوزستان رتبه دوم دارد، اظهار کرد: آیت‌الله صفایی‌بوشهری امام جمعه بوشهر به عنوان سرگروه بسیج هنرمندان در کشور رتبه اول کشوری کسب کرده است.

خرمدل با تاکید بر اینکه رهبری، مردم و آرمان‌ها و اندیشه‌های امام(ره) سه رکن انقلاب ما هستند، ادامه داد: اگر انقلاب حماسه‌ای سرمایه‌ای شد و توانست سرزمین‌های جهان را درنوردد به برکت امام خمینی(ره) بود و این مسیر، مسیرهای زیادی را در طول تاریخ عوض خواهد کرد.

وی با اشاره به برخی از انقلاب‌هایی که در غرب اتفاق افتاده گفت: انقلابی که در الجزایر با آرمان ملی مسلمانان به‌وجود آمد و در زمان حساسی با شکست مواجه شد به‌خاطر این بود که ولی و رهبر واحد نداشت.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه باور کنیم که انقلاب‌های غرب شکست خورده‌اند و جایگاهی در بین مردم ندارند، بیان کرد: صدای شکست پایه‌های ظلم و ستم استکبار جهانی و آمریکا به صدا درآمده است و در آینده نزدیک به گوش همگان خواهد رسید.

خرمدل اضافه کرد: آمریکا و هم‌پیمانانش جرات تهدید و جنگ سخت در مقابل نظام و انقلاب اسلامی ندارند و در حال حاضر موضع آنها انفعالی است به صورتی که حتی فکر و خیال چپ نگاه کردن به نظام و انقلاب اسلامی ایران را در سر پرورش نخواهند داد.

وی به نقش و جایگاه بالا و والای ولایت در نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه بدون ولایت هیچ عبادتی عبادت نیست، خاطرنشان کرد: اگر ولایت و امام نباشد انقلاب و نظام بیمه نخواهند بود و جامعه به لجن و لجن‌زار کشیده می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه اگر انحراف در اصول پیدا شود کار ما به ناکجاآباد منتهی خواهد شد، یادآور شد: ماهیت دشمنی دشمنان ماهیت حق و باطل است و هیچگاه حق و باطل در کنار هم نمی‌توانند قرار بگیرند.

خرمدل با بیان اینکه این به این معنی است که باطل به سردمداری آمریکا به مدت طولانی در مقابل انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته است و این دشمنی ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: خود را نباید با یک لبخند دشمن فریب دهیم  و از ارزش‌ها و خواسته‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری که بصیرت و هوشیاری در مقابل دشمنان است فاصله بگیریم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه دشمن با شعارها و حرکت‌های غلط سعی در القا این مسئله دارد که در کشور حاکمیت دوگانه وجود دارد و در این مسیر از شعارهای ارزشی، اما تند و متحجرانه به صحنه می‌آید، ادامه داد: با یک لبخند دشمن فریفته نشویم و باور کنیم در جنگ تمام عیار با دشمنان در هر عرصه‌ای هستیم.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به جنگ دشمنان در سه وجه نیمه‌سخت، نیابتی و جنگ نرم پرداخت و گفت: اقتصاد مقاومت دوای مقابله با جنگ نیمه‌سخت دشمنان بوده همانطور که دوای مقابله با جنگ نرم دشمنان بصیرت، آگاهی و داشتن آرمان‌ها و ارزش‌های امام و رهبری است.

خرمدل با تاکید بر اینکه دشمن بعد از اینکه نتوانست از نفوذ و گسترش گفتمان امام راحل جلوگیری کند مسیر تحریف و بدعت مکتب امام را پیش گرفته است، افزود: دشمن در حال تحریف گفتمان امام(ره) است در حالی که گفتمان امام(ره) متد امروز بوده و برگرفته از آیات و روایات است و به همین دلیل دشمنان در این کار نیز موفق نخواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه نیاز به بازخوانی اندیشه امام(ره) است، اظهار داشت: متاسفانه برخی می‌گویند امام(ره) مخالف مرگ بر آمریکا بود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه دشمن هیچ وقت نابودی ما را از ذهن خود دور نخواهد کرد و همیشه در فکر نابودی ماست، اضافه کرد: دوری از اصول انقلاب، نظام و فاصله گرفتن از اندیشه‌های امام و رهبری می‌تواند دشمنان را به خواسته‌های خود نزدیک‌تر نماید.

خرمدل با تاکید بر اینکه اندیشه‌های امام و رهبری یک ذره هم اختلاف ندارند، تصریح کرد: اما دشمنان سعی دارند طوری جلوه دهند که اختلاف وجود دارد.

وی با بیان اینکه مردم ما در زمان‌ها و عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که حرف حق را می‌پذیرند و در برابر استکبار ایستادگی خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار