افزایش زنان مددجوی در اردبیل

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: زنان مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان رو به افزایش است.
کد خبر: ۵۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 28 June 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا، بهروز زلالی روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: در حال حاضر 58 درصد از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان را خانوارهایی با سرپرست زن تشکیل می دهد که این رقم تا پایان سالجاری به 60 درصد نیز می رسد.

وی بیان کرد: عمده دلیل افزایش مددجویان سرپرست زن کمیته امداد فوت همسر ، از کار افتادگی همسر و طلاق می باشد.

وی گفت: 42 درصد از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز مرد هستند که عمده دلیل این مددجویان نیز از کار افتادگی است.

وی با اشاره به وجود 31 هزار و 600 خانوار در قالب 62 هزار و 700 نفر مددجوی کمیته امداد استان گفت: بیش از یک ششم جمعیت سالمند استان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

زلالی به اجرای طرح های ویژه ماه رمضان برای مددجویان کمیته امداد استان اشاره کرد و از اجرای طرح مفتاح الجنه با هدف تامین نیازهای نیازمندان توسط خیرین و مسوولان استانی خبر داد.

وی بیان کرد: در قالب این طرح جمعی از خیرین و اقشار مختلف مردم و مسوولان در خانه های نیازمندان حضور یافته و بخشی از نیازهای این خانواده ها را تقبل می کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: 2 هزار و 650 یتیم و بیش از شش هزار خانواده نیازمند در استان وجود دارد که نیازمندهای آنان مشخص شده و از افراد خیر و نیکوکار برای رفع نیازمندی این افراد ثبت نام به عمل می آید.

وی با بیان اینکه در سال گذشته توانستیم 9 هزار نفر حامی برای این نیازمندان پیدا کنیم ، ادامه داد: هنوز نیازمند پنج هزار نفر حامی برای کمک به نیازمندان هستیم.

زلالی گفت: در ماه رمضان سالجاری تلاش می کنیم حداقل برای 50 درصد از مددجویان سبد غذایی و کالایی توزیع کنیم.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار