کشف يک تن و 259 کيلوگرم موادمخدر در درگيري با قاچاقچيان مسلح در سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده انتظامي استان از کشف يک تن و 259 کيلو موادمخدر، یک قبضه سلاح کلاش، يک قبضه سلاح کلت کمری و دستگيري 4 قاچاقچي حرفه اي در درگيري با سوداگران مرگ خبر داد.
کد خبر: ۵۳۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲ 14 December 2017
سرهنگ احمد طاهری گفت: در سلسله عمليات هاي منسجم عليه قاچاقچيان مسلح، ماموران انتظامي شهرستان هاي "مهرستان" و "سراوان" يک باند بزرگ را که با استفاده از خودرو هاي تيزرو قصد جابه جايي مقادير متنابهي موادمخدر به صورت مسلحانه در محورهاي فرعي شهرستان "سراوان" را داشتند، شناسايي کردند.  
وی افزود: در پي اقدامات فني و اطلاعاتي شبانه روزي، روز گذشته يگان هاي عملياتي پليس، دو دستگاه خودرو تویوتا متعلق به اعضاي اين باند را شناسايي و به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.  
اين مقام انتظامي با اشاره به ورود قاچاقچيان به کمين پليس، گفت: سوداگران مرگ پس از ورود به منطقه کمين و مشاهده يگان هاي عملياتي پليس، با تغيير مسير ناگهاني و تيراندازي به سمت ماموران قصد فرار از منطقه را داشتند که ماموران پس از هدف قرار دادن لاستيک هاي اين خودرو ها، ضمن دستگيري 4 قاچاقچي مسلح، یک تن و 208 کيلو ترياک و 51 کيلوگرم حشيش را به همراه یک قبضه سلاح کلاش و يک قبضه سلاح کلت کمری کشف کردند.  
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي با اشراف اطلاعاتي و رصد مداوم باندهاي توزيع کننده موادمخدر اجازه نخواهد داد اين افراد سودجو به اهداف پليد خود دست يابند. 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار