آغاز به کار 4مرکز واکنش سریع امدادی در شهرستان های فارس

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس از آغاز طرح امداد زمستانه این جمعیت از ۲۰ آذر ماه خبر داد و گفت: ۴ مرکز واکنش سریع امدادی در شهرستان‌های استان فارس آغاز به‌کار کردند
کد خبر: ۵۳۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 13 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:قدرت اله جمالی با اشاره به آغاز طرح امداد زمستانه و ادامه آن تا 20 اسفندماه اظهار داشت: در طرح امداد زمستانه امسال دو پایگاه امداد و نجات بین شهری سیار در محورهای آباده – خرمبید و فسا – شیراز و چهار پست موقت امداد کوهستان در شهرستان‌های استهبان، فیروزآباد، جهرم و مرودشت راه‌اندازی شده است.

جمالی گفت: 25 پایگاه امداد و نجات بین شهری ثابت و 7 پایگاه امداد و نجات کوهستان نیز برای اجرای طرح امداد زمستانه بهینه‌سازی می‌شوند. 

معاون امداد و نجات هلال احمر فارس افزود: در طرح زمستانه امسال در مجموع روزانه 109 دستگاه خودرو عملیاتی و همچنین یک فروند بالگرد امدادی به عنوان پشتیبان پیش‌بینی شده است.

جمالی از برگزاری دوره بازآموزی ویژه 500 نفر از نجاتگران متخصص در سوانح جاده‌ای و امداد کوهستان خبر داد و بیان کرد: علاوه بر این موارد انبار امدادی مرکز استان، دو انبار منطقه‌ای در لارستان و فیروزآباد و 24 انبار امدادی در سطح شعب استان فارس برای اجرای طرح امداد زمستانه تجهیز شدند. 

وی عنوان کرد: یک پایگاه امداد هوایی، 25 کشیک امداد و نجات در شعب شهرستانی، یک مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استانی، 4 مرکز واکنش سریع در شهرستان های شیراز، مرودشت، کازرون و داراب در طرح زمستانه امسال در نظر گرفته شده است. 

معاون امداد و نجات هلال احمر فارس اظهار داشت: یک پایگاه تیپ آنست (مرکز آموزش و نگهداری سگ‌های تجسس) نیز برای طرح امداد زمستانه امسال لحاظ شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار