استاندار در بازدید از منطقه آزاد ارس مطرح کرد:

راه اندازی کارخانه های دانش بنیان در ارس مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است

استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از منطقه آزاد ارس، گفت: راه اندازی کارخانه های دانش بنیان در ارس مصداق بارز اقتصاد مقاومتی بوده و قابل مشاهده است.
کد خبر: ۵۳۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ 02 December 2017

به گزارش تابناک تبریز، مجید خدابخش بعد از بازدید از کارخانه دنیلی تولیدکننده کفش های برند ایتالیایی گفت: این کارخانه با بهره گیری از دانش روز دنیا و اشتغالزایی 250 نفری و برنامه برای صادرات به 7 کشور، نمونه ای از تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در ارس است.
 راه اندازی کارخانه های دانش بنیان در ارس مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است
وی همچنین در حاشیه بازدید از مجموعه گلخانه ای ارس تارلا امین گفت: این مجموعه دانش بنیان توانسته با کاهش مصرف آب به یک چهلم و افزایش 10 برابری تولید و اشتغالزایی 400 نفری تعریفی از اقتصاد مقاومتی را در این منطقه بوجود آورد.
 
خدابخش ضمن تشکر از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ارس توان تبدیل شدن به قطب تولید و اشتغال را دارد، اضافه کرد: شاید در 4 سال آینده ارس بعنوان الگوی موفق با نرخ بیکاری پایین معرفی شود.
استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: ارس نعمت بزرگی بوده و شاید بتوان گفت صنعتی ترین منطقه آزاد ایران است.
 
وی هدف از سفر به شهرستان جلفا و ارس را بازدید از پروژه های زیربنایی در حوزه آب شرب و کشت و زرع و بازدید از پروژه های سرمایه گذاری بخش خصوصی عنوان کرد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار