مقاوم سازی 300 هزار مسکن روستایی در مازندران

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران از مقاوم سازی 300 هزار مسکن روستایی درسالهای اخیر در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۲۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹ 20 November 2017
 محمد خانی ‌نوذری عصر روز دوشنبه در جلسه شورای اداری گلوگاه در فرمانداری این شهرستان افزود:تامین مسکن و سرپناه مناسب برای اقشار آسیب پذیر و روستایی یکی از دغدغه ها در جامعه است و از 500 هزار مسکن روستایی مازندران تاکنون 300 هزار مسکن روستایی مقاوم سازی شده است.
وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید کمک زیادی به بنیاد مسکن در مقاوم سازی مسکن روستایی داشتند و این مساعدت نیز همچنان تداوم دارد بر لزوم کنترل ساخت و ساز در مناطق کوهستانی مازندران تاکید کرد.
خانی ‌نوذری ، آسفالت روستاها و اجرای طرح هادی را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن عنوان کرد و گفت: برای آسفالت روستاهایی که فاقد دهیار هستند، با در اختیار قرار دادن ماشین‌آلات کمک‌رسانی خواهیم کرد که این مهم در شهرستان نکا به پایان رسید و درشهرستان بهشهر در حال انجام است.
* 4 روستای گلوگاه در معرض رانش
فرماندار گلوگاه هم در این جلسه با اعلام اینکه 4 روستای این شهرستان در معرض رانش است، گفت: چهار روستا آغوزدره، رمدان، مهدیرجه و تیرتاش از روستاهای شهرستان گلوگاه هستند که خطر رانش در بافت روستایی ، روستاییان را تهدید می کند.
محمدرضا تباکی افزود: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت شهرستان گلوگاه در روستاها ساکن هستند ارائه خدمات مناسب به این افراد از وظایف مهم ما است.
وی ادامه داد: متاسفانه در برخی از روستاهای گلوگاه طرح هادی به درستی اجرایی نشده است و نارضایتی هایی وجود دارد که باید با جدیت برای رفع مشکلات اقدام شود.
به گزارش ایرنا،استان مازندران 3 میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد که حدود 45درصد ان در روستاها ساکن هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار