امید عبدی در گفتگو با تابناک:

کمبود دارو در مناطق زلزله زده نداریم

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه تمام نیاز‌های دارویی زلزله زدگان تامین شده است، گفت: هم اکنون هیچگونه کمبود دارویی در این مناطق وجود ندارد.
کد خبر: ۵۲۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 20 November 2017
 دکتر امید عبدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزرای تابناک افزود: از ساعاتی پس از وقوع زلزله با تشکیل کمیته بحران در کمبود دارو در مناطق زلزله زده نداریممعاونت غذا و دارو کرمانشاه و با حضور شرکت‌های توزیع دارو و ملزومات پزشکی، تمام نیاز‌های دارویی مناطق زلزله زده بررسی و در اسرع وقت با همکاری سازمان غذا و دارو و شرکت‌های توزیع اقلام و دارو‌های مورد نیاز تامین شد.

وی خاطر نشان کرد: اکنون تمام کمبود‌های دارویی برطرف شده، واین بدین معنا نیست که تا پایان بحران دیگر به هیچ دارویی نیاز نباشد چرا که شرایط در این مناطق هنوز بحرانی است و تا زمانی که شرایط به حالت عادی برگردد روند تهیه و تامین دارو ادامه خواهد داشت. 

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: پیش بینی، تعیین و تهیه نیاز‌های دارویی مناطق آسیب دیده برعهده معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است از مردم خواست که از ارسال دارو‌های خانگی به این مناطق خودداری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار