قائم مقام وزیر بهداشت گفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تحت فشار عوض نشد/راهی به جز پزشک خانواده نداریم

قائم مقام وزیر بهداشت گفت: اولویت اول وزارت بهداشت و درمان توجه به فقرا و نیازمندان است و هیچ راهی غیر از نظام ارجاع نداریم.
کد خبر: ۵۲۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 12 November 2017
 ایرج حریرچی ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم علوم پزشکی شیراز افزود: تعصب ایمانیه به دانشگاه مانند تعصب ما به فرزند است و با اینکه دو معاونت از جانب وزیر پیشنهاد شد قبول نکرد.

وی ادامه داد: سخت بود اما مجبور شدیم با توجه به تاکید خود دکتر ایمانیه این کار را انجام دهیم .

قائم مقام وزیر بهداشت تاکید کرد: با دانشگاه علوم پزشکی شیراز صادق بودیم و تحت تاثیر هیچ فشاری نبودیم و این انتخاب با انجام بررسی گروه های مختلف انجام شد.

وی یادآور شد: در این کشور هرکاری که انجام شود گروهی حرف خواهند زد اما به طور حتم دکتر ایمانیه بیش از گذشته کمک می کند.

قائم مقام وزیر تاکید کرد: به رتبه های کشوری توجه نکنید بلکه باید مباحث بین المللی را دنبال کرد و در کشور هم باید در سه رتبه اول باشید.

وی یادآور شد: اگر در مباحث سیاسی رقابت سالم باشد همه چیز با همدلی انجام می شود و در بهداشت و درمان گروه های سیاسی خیلی نقش ندارند زیرا همه در علوم پزشکی حضور دارند.

حریرچی ادامه داد: اگر همه باهم باشیم با هرنگاه سیاسی و جناحی به طور حتم به چشم انداز آینده خواهیم رسید.

قائم مقام وزیر بهداشت تصریح کرد: استان فارس از لحاظ اشتغال و گردشگر فاصله دارد و در حوزه بهداشت و درمان نیز باید با اولویت نیازمندان کار کرد.

حریرچی یادآور شد: پزشک خانواده مربوط به فارس نیست و بیش از ۵۵ درصد مردم کشور تحت پوشش قرار دارند و وزارتخانه هیچ انتخابی غیر از نظام ارجاع ندارد.

قائم مقام وزیر بهداشت تصریح کرد: پولی که دولت در بیمه ها هزینه کرده در فارس و مازندران بیشتر از کل کشور است بنابراین اینکه می گویند فارس تحت فشار است چنین نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار