باحضور قائم مقام شرکت گاز استان آذربایجان غربی:

59درصد جمعیت روستایی شهرستان سلماس از نعمت گاز طبیعی برخوردار می باشند

باحضور قائم مقام شرکت گاز استان آذربایجان غربی و مسئولین شهرستان سلماس عملیات اجرایی گازرسانی به ده روستای بخش مرکزی این شهرستان با اعتبار پیش بینی شده بالغ بر 120 میلیارد ریال آغاز شد.
کد خبر: ۵۲۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 08 November 2017
حسن احمدپور در حاشیه آئین کلنگ زنی گاز رسانی به این روستاها در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی  گفت: تاکنون 12000 کیلومتر در استان شبکه گذاری شده که به سبب آن 98درصد جمعیت شهری شهرستان های استان و 52درصد متوسط جمعیت روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار می باشند.
 وی با اشاره به بهره مندی 670 روستای استان از نعمت گاز نیز گفت: روند گازرسانی در یکسال گذشته به روستاهای استان بشدت افزایش یافته و تا پایان سال نیز شاهد بهره برداری و یا عملیات اجرایی گازرسانی در روستا ها خواهیم بود.
 گازرسانی به روستاهای مافی کندی ، کانیان ، شکریازی از ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و برای گازرسانی این روستاها شصت میلیارد ریال از اعتبارات هزینه شده و در دهه فجر سالجاری به بهره برداری خواهند رسید.
 به گزارش تابناک آذربایجان غربی ؛ با بهره برداری از طرحهای گازرسانی در 13 روستای شهرستان سلماس شاخص برخورداری جمعیت روستایی از نعمت گاز در این شهرستان به 70 درصد خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار