درخواست یک مسئول ورزش استان:

صنایع قزوین با ورزش آشتی کنند

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قزوین با اشاره به نیاز تیم های استان به حامی مالی برای حضور در مسابقات مختلف از صنایع استان خواست تا با ورزش آشتی کنند.
کد خبر: ۵۱۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 24 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، افسانه حسن نایبی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: برای ورود به هر لیگی به حمایت مالی نیاز داریم اما در این خصوص با بی مهری صنایع استان مواجه بوده ایم و امیدواریم با ورود استاندار و نمایندگان مجلس بتوان صنایع را با ورزش قزوین آشتی داد.
حسن نایبی ادامه داد: حامیان مالی به برخورداری از تسهیلات و حمایت مسئولان ارشد نیازمند هستند و چون این حمایت صورت نگرفته هیچ حامی در ورزش استان ورود نمی کند.
وی افزود: امیدواریم اصحاب رسانه با قلم،مدیران ورزشی با عمل و مدیران استان با حمایت خود برای جذب حامیان مالی به ورزش اقدام کنند و با قرار دادن امتیازهایی نظیر بخشودگی مالیاتی و اعطای تسهیلات صاحبان صنایع را به حمایت از ورزش ترغیب نمایند.

**60 سازمان مردم نهاد ورزشی در استان مجوز دریافت کرده اند
معاون امور فرهنگی وجوانان اداره ورزش و جوانان نیز در این نشست خبری گفت: 60 سازمان مردم نهاد ورزشی در استان مجوز دریافت کرده اند که امیدواریم از ظرفیت آنها در حوزه های مربوطه بیشتر استفاده شود.
مهران قاسمی افزود: امروز در کل کشور حدود 2 هزار سازمان مردم نهاد مجوز فعالیت دریافت کرده اند که نسبت به قبل از زمان دولت تدبیر و امید رقم بسیار بزرگ و قابل توجهی است.
وی با بیان اینکه هنوز به طور کامل از این سمن ها بهره برداری نشده است،افزود: ابتدا باید ظرفیت مشارکت های اجتماعی را با توسعه سمن ها ایجاد کنیم و بعد برای فعال سازی و بهره گیری از تمام این ظرفیت ها اقدام شود.
قاسمی در پایان گفت: امروز تیم بسیار خوبی مدیریت اداره ورزش و جوانان را برعهده گرفته است و در صورت حمایت رسانه ها تا سال آینده در حوزه های مختلف ورزشی اتفاق های محسوسی صورت خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار