استاندار فارس گفت

به مشکلات جانبازان و ایثارگران رسیدگی کنید

استاندار فارس رسیدگی به امور درمان، اشتغال و مسکن جانبازان را از اولویت های مهم دانست و تأکید کرد: هیچ غفلت و کاهلی در رسیدگی به امور ایثارگران پذیرفتنی نیست.
کد خبر: ۵۱۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲ 18 October 2017
اسماعيل تبادار در جلسه بررسي مشكلات جانبازان استان، آرامش و آسايش جامعه را مديون جان فشاني شهدا و ايثارگري جانبازان توصیف و خاطرنشان کرد: این عزیزان پرچم جمهوري اسلامي ايران در عرصه های جهانی بیش از پیش برافراشته کردند و از همین رو هر خدمتي كه براي جانبازان صورت مي گيرد تنها از باب وظيفه و تكليف است.
وی از جانبازان به عنوان شهداي زنده یاد کرد و ادامه داد: اگر در رسيدگي به جانبازان غفلت و كاهلي صورت گيرد بايد از محضر خداوند و اين عزيزان پوزش طلبید.
نماينده عالي دولت در استان فارس با اشاره به اين كه اولويت اول مشكلات جانبازان، رسيدگي به مسائل درماني آنان است، تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران هرگز نباید در زمينه مسائل درماني با موانعي روبرو شوند و خدای ناکرده دردهایی که با آن روزگار می گذارند مضاعف شود.
مهندس تبادار همچنين توجه ويژه به موضوع تأمين مسكن جانبازان را خواستار شد و افزود: دستگاه هاي اجرايي موظفند در زمينه اشتغال جانبازان نيز اهتمام لازم را داشته باشند و از هيچ تلاشي در اين خصوص فروگذار نكنند.
استاندار فارس مناسب سازي محيط شهري براي جانبازان را موضوعي بسيار مهم برشمرد و تأكيد كرد: شهرداري ها در صدور مجوزها بايد مسئله مناسب سازي ساختمان ها و معابر براي جانبازان و معلولین با حساسيت بیشتری مورد توجه قرار دهند.
 در اين جلسه تعدادي از نمايندگان تشكل هاي ايثارگري استان به بيان مسائل و مشكلات جانبازان پرداخته و مديران دستگاه هاي اجرايي استان نيز گزارشي از اقدامات خود در زمينه رفع مشكلات جامعه ايثارگري استان فارس ارائه كردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار